۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
حافظ‌خوانی در خانه تاج‌محل

نخستین جلسه از سلسله جلسات حافظ خوانی با حضور "لیلا معصومی نائینی" در خانه تاج‌محل اصفهان برگزار می‌شود.

لیلا معصومی نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برگزاری دوره حافظ خوانی، آغازی برای فعالیت ادبی خانه تاج محل اصفهان است، اظهار کرد: فعالیت‌های خانه تاج محل به دو بخش ادبی و معماری تقسیم می‌شود که مدیریت بخش معماری را سعید مصطفوی به عهده دارد و بخش ادبی نیز توسط من اداره خواهد شد.

وی که دانشجوی ترم آخر دکتری ادبیات دانشگاه اصفهان با گرایش حماسه است، افزود: دورۀ حافظ خوانی با موضوع "ادبیات برای زندگی" و با محوریت عشق‌ورزی، اخلاق، زیبایی و سایر مباحث مرتبط از نگاه حافظ، در روزهای سه‌شنبۀ هرهفته برگزار می‌شود.

معصومی بیش از هشت سال است که دوره های حافظ خوانی را در نقاط مختلف استان اصفهان برگزار کرده است، وی تصریح کرد: فعالیت‌های ادبی خانه تاج محل با حافظ خوانی آغاز می‌شود و در ادامه نیز شاهنامه‌خوانی با تاکید بر داستان رستم و سهراب و هم‌چنین شاهنامه برای نوجوان برگزار خواهد شد.

سلسله جلسات حافظ خوانی روزهای سه‌شنبه هر هفته در خانه تاج محل اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در نخستین جلسه تا هفتم مردادماه مهلت دارند تا با شماره‌های ۳۶۲۵۸۷۳۳ و یا ۰۹۹۰۱۱۳۱۶۹۱ تماس بگیرند.

نخستین دوره حافظ خوانی با موضوع "ادبیات برای زندگی" و با حضور "لیلا معصومی نائینی" محقق و پژوهشگر ادبی، سه‌شنبه نهم مردادماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در خانه تاج محل، واقع در جلفا، کوچه سنگتراشها، بیشه خواجه عابد، پلاک ۳۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 348871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.