در محضر مولانا با حضور محمدرضا نصر

نشست دوم از سلسله نشست‌های "در محضر مولانا" با حضور "محمدرضا نصر اصفهانی" در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، ازسوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سلسله نشست‌های "در محضر مولانا" که یک‌شنبه‌های پایانی هر ماه و با موضوعات "انسان و خدا"، "انسان و درد"، "انسان و طلب"، "انسان و عشق" و هم‌چنین "انسان در عصر حاضر" برگزار خواهد شد.

نخستین نشست "در محضر مولانا"  یک‌شنبه پایانی خردادماه برگزار شد و نشست دوم نیز در آخرین یک‌شنبه تیرماه با حضور "محمدرضا نصر اصفهانی" عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان و نویسنده کتاب "فرزانگی و شیدایی، بررسی تحلیلی عقل و عشق در اشعار مولانا" برگزار می‌شود. از دیدگاه این نویسنده، مولانا انسان را مسافر غیبی معرفی می‌کند زیرا او شاعر پویایی و تحرک و در واقع شاعر جویبارشدن است. وی اعتقاد دارد که آموزه‌های مولانا هیچ‌گاه انسان را دچار افسردگی نمی‌کند و برای به دست آوردن عشق آسمانی ملاک عشق را صداقت می‌داند.

عللاقه‌مندان برای حضور در دومین نشست از سلسله نشست‌های "در محضر مولانا" می‌توانند یک‌شنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ به سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 348856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.