مدال طلا و برنز مسابقات اسکواش پیوند اعضاء برای بانوان اصفهانی

دو بانوی اسکواش باز تیم پیوند اعضاء اصفهان موفق به کسب مدال طلا و برنز مسابقات قهرمانی کشور شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی کشور اسکواش بانوان پیوند اعضا در ورزشگاه حیدرنیا تهران برگزار شد و رضوان نجارزاده در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد و ستایش سید محمدی در رده سنی ۱۹تا ۲۹ سال به مقام سوم رسید.

شقایق حافظی مربی تیم اسکواش بانوان پیوند اعضاء اصفهان در گفتگو با ایمنا گفت: این مسابقات طی یک روز به همت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و با همکاری هیئت اسکواش استان تهران و به صورت دوره ای برگزار شد که هر دو نماینده اصفهان موفق به کسب مدال شدند. ستایش سید محمدی حدود ۵ ماه است که با ما تمرین می کند و رضوان نجار زاده یکسال است که در اسکواش فعالیت دارد.

وی افزود: طی این مدت سعی کردم ضمن آموزش اصول ضربه زدن به توپ، کمی هم در بحث تکنیک با بازیکنان کار کنم تا به هنگام حضور در مسابقات بتوانند یک بازی خوب ارائه کنند.

مربی تیم اسکواش بانوان پیوند اعضاء اصفهان تصریح کرد: مسابقات بین المللی اسکواش پیوند اعضاء سال آینده برگزار می شود، اردوهای تیم ملی در سال تشکیل می شود اما به دلیل این که رقابت های بین المللی هر دو سال یکبار برگزار می شود تیم ملی در سال جاری مسابقه برون مرزی نخواهد داشت. امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر سهمیه ای از اصفهان در تیم ملی داشته باشیم.

کد خبر 348840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.