ایمانی: اتفاقات خوبی رقم می زنیم

سرمربی تیم والیبال جوانان استان اصفهان گفت: می دانیم کار سختی در پیش داریم اما تمام توان خود را به کار می گیریم و اتفاقات خوبی رقم می زنیم.

سمیرا ایمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط تیم والیبال جوانان اصفهان گفت: از ۲۹ اردیبهشت ماه مرحله انتخابی بازیکنان را با ۲۰۰ نفر آغاز کردیم، پس از ریزش نفرات به ۲۰ نفر رسیدیم و هم اکنون در هفته دوازدهم تمرینات به سر می بریم.

وی افزود: تیم خوبی ساخته شده، تمرینات و بازیهای تدارکاتی مناسبی را پشت سر گذاشتیم و برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، دوم مرداد ماه به اراک سفر می کنیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان اصفهان تاکید کرد: پتانسیل والیبان بانوان در اصفهان سطح بالایی دارد، با توجه به نتیجه ای که تیم نوجوانان اصفهان بدست آورد روحیه و انگیزه بازیکنان ما نیز بالا رفته و امیدواریم مثل نوجوانان نتیجه خوبی کسب کنیم. اما امسال مسابقات جوانان کشور با توجه به گروه سنی که تصویب شده از سطح بالاتری نسبت به رده سنی نوجوانان و حتی امید خواهد داشت چرا که اکثر ملی پوشانی که در رده سنی نوجوانان و جوانان بودند می توانند در این مسابقات حاضر شوند ولی امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: می دانیم کار سختی در پیش داریم اما تمام توان خود را به کار می گیریم و اتفاقات خوبی رقم می زنیم، بازیکنان در آمادگی مطلوب به سر می برند و به خوبی شرایط این دوره از مسابقات را درک می کنند.

ایمانی با اشاره به حمایت های هیئت والیبال استان اصفهان خاطر نشان کرد: امکانات خوبی داشتیم و بصورت کامل تمرینات را برگزار کردیم، شرایط تیمی مناسب است اما دو بازیکن آسیب دیده داریم که در تمرینات با پیچیدگی مچ پا مواجه شدند و امیدوارم بتوانیم برای مسابقات آن ها را آماده کنیم.

کد خبر 348824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.