تدوین بسته آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تیران و کرون

تیران-رییس بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: بسته فرهنگی و آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان تیران وکرون تدوین شد.

اکبر حاجی عرب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: یکی از ماموریت های مهم بهزیستی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که در این راستا دستگاه های اداری و خدماتی نیز همکاری لازم را تاکنون داشته اند.

وی افزود: بسته فرهنگی و آموزشی متناسب با گروه های سنی مختلف و با تنوع و برنامه های خاص برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان تیران و کرون تدوین شده و برای گروه کودکان و نوجوانان همراه با بازی و سرگرمی است.

رییس بهزیستی شهرستان تیران و کرون پیشگیری از اعتیاد و تحکیم بنیان خانواده را دو سرفصل مهم در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی برای قبل و بعد از ازدواج پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در پیشگیری از اعتیاد برای آموزش خانواده ها و افزایش مهارت زندگی کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده که در قالب کلاس های آموزشی و توزیع بسته های آموزشی این اقدامات صورت می گیرد.

حاجی عرب با انتقاد از اینکه مردم کمتر به فراگیری آموزش ها توجه می کنند، تصریح کرد: عدم شرکت مردم در کلاس های آموزشی جهت کسب آگاهی یکی از دغدغه های مسئولان است، زیرا اگر همگان بر کسب آگاهی، تلاش و همت داشته باشند بسیاری از مشکلات این حوزه کاهش می یابد.

کد خبر 348798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.