لک: از گل نخوردن تیم خوشحالم/ با کارهای غیر فنی نمی‌توان پیروز شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنانم روز به روز بهتر می‌شوند زیرا می‌دانند اگر خواهان پیروزی هستند با کارهای غیر فنی نمی‌توانند به آن دست پیدا کنند.

رضا لک پس از پیروزی ۶ بر صفر تیمش برابر شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هم از حیث نتیجه و هم ارائه بازی خوب و گردش توپ، بازی خوبی بود. همانطور که به بچه‌ها گفته بودم اگر بتوانیم مشکلاتمان را در تمرینات برطرف کنیم می‌توانیم با امیدواری پیش برویم. اتفاقی که امروز من را خیلی خوشحال می‌کند آن عدد صفر رو به روی نام تیم حریف است؛ امسال با وجود مشکلاتی که در فصل گذشته داشتیم تمرکز خاصی روی بخش دفاع انجام دادیم و فکر می‌کنم خوردن ۳ گل در ۳ بازی اخیر در فوتسال نتیجه خوبی است.

وی ادامه داد: نشان دادیم که رفته رفته بهتر می‌شویم و بار روانی از روی بچه‌ها کمتر شده است. فکر می‌کنم تماشاگران خیلی راضی بودند اما همانطور که وعده دادم پیش بینی می‌کنم در هفته‌های چهارم و پنجم بهتر از این هم باشیم.

سرمربی گیتی پسند درباره میزان رضایتش از بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب کرده است، خاطرنشان کرد: بازیکنانی که جذب کردیم از نظر فنی و اخلاقی باکیفیت هستند، البته با بحث جا به جایی مواجه هستیم زیرا وقتی ۸ بازیکن جا به جا می‌شوند برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.

لک تصریح کرد: در هر صورت بازیکنان در تیم‌های دیگر مدل‌های دیگری فوتبال بازی کردند اما در تیم گیتی پسند شکل جدیدی از فوتسال با ارائه کارهای تاکتیکی بیشتر نیاز است. البته بازیکنان تلاش خوبی انجام می‌دهند و روز به روز هم بهتر می‌شوند زیرا اگر شما می‌خواهید برنده بازی شوید با کارهای غیر فنی نمی‌توانید به آن دست یابید.

وی افزود: من از بازیکنانی که در اختیارم هستند رضایت دارم و همانطور که مشاهده شد هم بازیکنان ملی پوش و هم بازیکنان جوان مثل آقای طاهری و جوان که امسال جذب کردیم با فشار روانی کم در بازی تیم شرکت می‌کنند و گل می‌زنند. این‌ها نشان می‌دهد که مسیرمان را به خوبی طی می کنیم، قبلا در گیتی پسند کمتر این اتفاق می‌افتاد که بازیکن جوان در گیتی پسند خود را احیا کند و نشان دهد که این اتفاق هم برای بازیکنان و هم برای باشگاه اتفاق خوبی است و من به همه بازیکنان جوان هم گفته‌ام که اگر به جایی برسند که احساس کنم می‌توانند به تیم کمک کنند خارج از اسم و رسم به آنها بازی می‌دهم.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه امروز فوتسال به جایی رسیده است که آن بازیکنی که خوب است بدون توجه به سن و سال باید بازی کند گفت: من خیلی خوشحال هستم که بزرگ‌ترهای تیم هم کمک می‌کنند زیرا ما و قدیمی‌ترها به دنبال آن هستیم که تیم به آنچه لیاقتش است و از آن انتظار می‌رود بازگردد .

کد خبر 348763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.