خروج آمریکا از برجام حقانیت جمهوری اسلامی را نشان داد

گلپایگان- فرذماندار گلپایگان گفت: خروج اتحادیه آمریکا از برجام نشان دهنده حقانیت جمهوری اسلامی بود، برجام سندی بود که کشوری مثل آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را عصبانی کرد و به همین دلیل این کشور از برجام خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز در جلسه شواری اداری شهرستان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا علیه کشور تحریم‌ها دورن سرزمینی را آغاز کرد یعنی شرکت‌های آمریکایی حق ارتباط با ایران را  نداشتند.

فرماندار گلپایگان گفت: در جریان هسته‌ای تحریم‌های درون سرزمینی به تحریم‌های برون سرزمینی تبدیل شد به طوری که شرکت‌های سراسر جهان حق ارتباط با ایران را نداشتند و شرکت‌هایی که با آمریکا ارتباط داشتند به دلیل این‌که گردش مالی و منفعت مالی آنان با آمریکا بود با کشور ایران قطع ارتباط کردند.

یارمحمدیان با بیان این‌که اروپا دومین اتحادیه در زمینه تحریم‌ها علیه ایران بود، افزود: سازمان ملل در دولت نهم و دهم تحریم‎‌ها را علیه ایران آغاز کرد، اما در ابتدای دولت یازدهم تحریم‎‌ها برداشته شد و اکنون تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برقرار است.

وی گفت: خروج اتحادیه آمریکا از برجام نشان دهنده حقانیت جمهوری اسلامی بود، برجام سندی بود که کشوری مثل ایالات متحده آمریکا  و رژیم غاصب صهیونیستی را عصبانی کرد و به همین دلیل ایالات متحده آمریکا از برجام خارج شد.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: به لحاظ حقوقی ایران به تمام دنیا اثبات کرد که اهل منطق، گفتگو و علم و رعایت قوانین بین المللی هستیم، اما آمریکا قوانین بین‌المللی را نقض کرد.

وی افزود:  برجام تعهدی بود که ۵+۱ امضا کرد و در رسانه‌های جهان به تصویر کشیده شد، اما آمریکا از آن خارج شد و خروج از برجام حقانیت دولت و جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

یارمحمدیان تصریح کرد: کسانی که تریبون در دست دارند و در دستگاه‌های اجرایی  تحت سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه هستند باید بدانند که در مقابل دشمن خارجی قرار داریم.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: در هر برهه‌ای که دشمن خارجی در موضوعی ورود پیدا کند وحدت بیشتر می‌شود، باید افکار و قلب‌ها به هم نزدیک شود.

وی افزود: گلپایگان بهترین شهرستان از لحاظ حوزه سیاسی و اجتماعی دارد و مدیران در خدمت گذاری بدون حاشیه سازی در حال خدمت به مردم و نظام هستند.

وی تأکید کرد: نباید کوچکترین نارضایتی در هیچ حوزه کاری به وجود بیاید، نوسانات قیمت ارز و بسیاری از مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما سعی شود مشکلات را رفع کنیم.

یارمحمدیان با بیان اینکه ستاد بازآفرینی سبب جذب منابع مالی در شهرستان می‌شود و گلپایگان از جمله معدود شهرهای استان که در زمینه بازآفرینی بافت فرسوده ورود پیدا کرده است، گفت: در دولت تدبیر و امید ستاد بازآفرینی تشکیل شد تا بافت‌های فرسوده در شهرها احیا شود.

کد خبر 348738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.