شرایط برای کسب قهرمانی سپاهان فراهم است/بالاترین بودجه را به باشگاه تخصیص دادیم

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه تمام شرایط برای اینکه یک تیم ادعای قهرمانی کند فراهم است، گفت: از بودجه تا سرمربی و بازیکنان خوب همه را در اختیار تیم فوتبال سپاهان گذاشته‌ایم و از این تیم انتظار قهرمانی داریم.

بهرام سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد زمان بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان، اظهار کرد: ورزشگاه نقش جهان قابل بهره‌برداری است و در حال حاضر در این ورزشگاه بازی برگزار می‌شود اما زمان بهره‌برداری طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان را نمی‌دانم.

وی در خصوص بودجه باشگاه سپاهان در سال ۹۷، گفت: تعیین بودجه باشگاه سپاهان مراحلی دارد که باید طی شود.

سبحانی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه انتظارات هواداران از سپاهان زیاد است، خواسته شما از این تیم چیست؟ تصریح کرد: امسال بهترین مربی را برای تیم فوتبال جذب کردیم، بهترین بازیکنان را در اختیار باشگاه گذاشتیم و کارهای لازم را انجام داده‌ایم و منتظر شنیدن اخبار و توفیقات از سوی باشگاه هستیم.

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان در مورد گلایه سایر رشته‌ها از عدم تیمداری باشگاه‌های اصفهان از جمله سپاهان در رشته‌های غیرفوتبالی از جمله والیبال، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان در رشته‌های مختلف غیرفوتبالی در بخش بانوان و آقایان و رده‌های سنی مختلف هم تیمداری می‌کند. البته همه جای دنیا همین است و فوتبال بالاترین هوادار را در کشور و دنیا دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در خصوص اضافه کردن رشته‌های غیرفوتبالی جدید بر عهده باشگاه سپاهان است، ما وارد ریز مسائل باشگاه نمی‌شویم و سیاست‌ها و چهارچوب کلی را ارائه می‌دهیم و باشگاه در مورد این مسائل برنامه‌ریزی می‌کند.

سبحانی اضافه کرد: فکر می کنم بالاترین بودجه را به باشگاه تخصیص دادیم و محدودیتی نگذاشته‌ایم و بقیه موارد به باشگاه برمی‌گردد و همتی که آن‌ها انجام خواهند داد.

سبحانی در مورد انتظارش از تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: با هزینه‌هایی که برای تیم فوتبال سپاهان می‌کنیم قطعاً از این تیم انتظار قهرمانی داریم. شرایط برای کسب قهرمانی فراهم است و دلیلی برای عدم کسب عنوان قهرمانی وجود ندارد. البته در این زمینه‌ها برخی موارد قابل پیش‌بینی نیست، ما به تعهدات و کارهایی که باید می‌کردیم از جمله در اختیار گذاشتن بودجه، سرمربی خوب و بازیکنان خوب عمل کردیم و همه شرایط برای اینکه یک تیم ادعای قهرمانی کند، فراهم است. اما کسب عنوان قهرمانی به شرایط زیادی بستگی دارد.    

کد خبر 348551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.