فرزندان باید والدین را پناهگاه خو بدانند

برخوار – امام جمعه دولت آباد گفت: در تربیت دختر، محبت پدر و مادر نقش مهمی دارد و خانواده هایی که محبّت به فرزندان خود دارند خصوصاً دختران، مشکلات کمتری دارند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته گفت: یکی از دلایل اصلی سفر دکتر ولایتی به روسیه و گفتگو با رییس جمهور این کشور خنثی کردن تحریم های آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان به شدّت دنبال این هستند که تحریم های شدیدی را علیه ایران اعمال کنند به همین جهت جمهوری اسلامی ایران باید برای خنثی کردن برنامه دشمن تلاش کند.

امام جمعه مرکز شهرستان برخوار اظهار کرد: آمریکایی ها نگران نزدیکی ایران به روسیه هستند چراکه نزدیک شدن ایران به عنوان کشوری قدرتمند با روسیه ایکه خود را رقیب آمریکا می داند باعث ناراحتی آنها می شود چراکه بار دیگر نزدیکی ایران و روسیه باعث شد، آمریکا و هم پیمانانش در سوریه شکست بخورد.

حجت اسلام محمود آبادی افزود: روسیه ثابت کرده است که همراه با ایران است، البته منافع روسیه اقتضاء می کند که با ایران همسو باشد و روسیه نیز نیاز دارد که متحدان قدرتمندی داشته باشد، اگر روسیه متحدان قدرتمند نداشته باشد می داند که آمریکا به آنها هم رحم نخواهند کرد و آنها را هم نابود می کند.

وی در ادامه با اشاره سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر گفت: وجود قبر مطهر این بانوی بزرگوار در قم، کانون نوری شده است که به واسطه حوزه علمیه قم معارف اهل بیت (ع)به دنیا منتشر می شود.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: در تربیت دختر، محبت پدر و مادر نقش مهمی دارد و خانواده هایی که محبّت به فرزندان خود دارند خصوصاً دختران، مشکلات کمتری دارند چرا که محبّت باعث می شود که فرزندان والدین را پناهگاه خود بداند و هیچ گاه از آنها جدا نشوند.

کد خبر 348225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.