۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
آیفون نارنجی در راه است

اپل به زودی طیف جدیدی از رنگ ها را برای آیفون های تازه خود رونمایی خواهد کرد.اما آیا این رنگ های جدید به اندازه رنگی مانند طلایی پرطرفدار خواهد بود؟

به گزارش سرویس علمی ایمنا از techtimes، به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، اپل رنگ های جدیدی را برای مدل های آیفون امسال عرضه خواهد کرد. کمپانی اپل برای رونمایی از مدل های آیفون ۲۰۱۸ به  دنبال رنگ های جدید مانند رنگ های  آبی و نارنجی است.
 آیفون ۶. ۶ اینچی OLED به رنگ سیاه، سفید و طلایی عرضه خواهد شد در حالی که آیفون ۶. ۱ اینچی آیفون رنگ های خاکستری، سفید، نارنجی، آبی وقرمز است. آیفون آبی پیش از این عرضه شده است، اما این تفاوت در مقایسه با آیفون ۵C بودجه سال ۲۰۱۳ بود.
 به گفته Kuo، آیفون های جدید امسال، آی فون ۶.۵ اینچ OLED به رنگ سیاه، سفید و گزینه طلایی جدید به بازار می آید، در حالی که آیفون آیپد ۶.۱ اینچی با گزینه های خاکستری، سفید، نارنجی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.
گزینه های خاکستری و سفید برای آیفون آیپد ۶.۱ اینچ، ممکن است تلاشی برای پایان دادن به رنگ نقره ای  باشد که در حال حاضر برای آیفون X ارائه شده است.
گزینه طلایی جدید برای مدلهای بالاتر  آیفون نیز به اعتقاد کارشناسان بسیار جذاب است. به نظر می رسد اپل در نهایت آیفون طلایی را با مدل های پرطرفدار آینده بازگرداند.

کد خبر 348197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.