تلاش تیم ملی فوتوالی برای اهتزاز پرچم ایران

سرمربی تیم ملی فوتوالی گفت: با همفکری کارشناسان این رشته نفرات خوبی را به اردو فرا خواندیم چرا که در مسابقات آسیایی با حریف های قدرتمندی مسابقه خواهیم داشت.

محمد تطهیری مقدم در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سکانداری تیم ملی فوتوالی ایران برای من افتخار است، تمام تلاش من بر این است که بتوانم به این ورزش کمک کنم و با همکاری بازیکنان بتوانیم فوتوالی ایران را در سطح آسیا و جهان ارتقاء دهیم.

وی افزود: به همین منظور و برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات آسیایی تایلند اردوی تیم ملی را با حضور ۱۳ ملی پوش از روز پانزدهم تیرماه در اصفهان برپا کردیم که بسیار مفید بود و میزبانی خوبی را شاهد بودیم. روز گذشته اردوی ما به پایان رسید و از ۲۳ تیرماه در تهران تمرینات را ادامه می دهیم.

تطهیری با اشاره به سطح آمادگی ملی پوشان خاطر نشان کرد: با ادامه اردوها سطح آمادگی بازیکنان بالاتر می رود و پس از آن راهی جزیره قشم خواهیم شد تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی مشابه به تایلند تطابق پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران تصریح کرد: حدود ۲ ماه است که زیر نظر فدراسیون ورزش های بومی محلی فعالیت می کنیم، جعفری رییس فدراسیون کمک های زیادی به تیم کرده و با برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی در استان گیلان با حضور ۳۵ تیم توانست جاذبه های این ورزش را بیش از پیش نمایان کند.

وی ادامه داد: ملی پوشان از استان های گیلان، گلستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و تهران دراین اردو حاضر بودند که در تهران تعداد آن ها به ۸ نفر کاهش می یابد و در اردوی هرمزگان ۶ نفر در کنار ما خواهند بود تا برای عزیمت به مسابقات آسیایی ۴ نفر را انتخاب کنیم.

تطهیری در خصوص شناخت از حریفان در مسابقات آسیایی تاکید کرد: با همفکری کارشناسان این رشته نفرات خوبی را به اردو فرا خواندیم چرا که با حریف های قدرتمندی مسابقه خواهیم داشت، کشورهای شرق آسیا ورزش های توپی و انعطافی را خیلی خوب بازی می کنند. تجربه حضور در جام جهانی سال ۲۰۱۵ مالزی و المپیک ساحلی پوکت در سال ۲۰۱۴ را دارم و در جام جهانی بعد از برزیل و تایلند بر سکوی سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۴ مدال نقره را کسب کردیم و با آنالیزی که از حریفان داریم می دانیم که تایلند، اندونزی و سنگاپور بسیار قدرتمند هستند ضمن اینکه از امسال استرالیا و نیوزلند هم به تیم های آسیایی اضافه شدند.

تطهیری اظهار کرد: مسابقات آسیایی از ۱۰ مرداد تایلند آغاز می شود که امیدوارم با تلاش های صورت گرفته توسط فدراسیون بومی محلی و ورزش های روستایی _ عشایری، انجمن فوتوالی، کادر فنی تیم ملی و تمریناتی که داشتیم بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

کد خبر 348170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.