۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
نقش‌هایی از آب و رنگ اصفهان

نمایشگاهی از آثار نقاشی آبرنگ "گروه سپهر" با نظارت "کوروش اصلانی" در نگارخانه ارژنگ برگزار ‌شده است. در این نقاشی‌ها بر فضای شهری اصفهان تاکیده شده است.

سیدحسین میرمحمدصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این نمایشگاه، نقاشی‌های اعضای گروه "سپهر" شامل الهام اسدی، آرزو بریانیان، مریم خدایی، مینوالسادات رضوی، مولود شهسوارگر، فهمیه علیمرادی، ندا منوچهری، وجیهه نبوی و نغمه نهنگی نمایش داده شده‌اند که همگی از هنرجویان استاد کوروش اصلانی هستند.

مدیر نگارخانه ارژنگ افزود: در این نمایشگاه ۳۰ اثر با تکنیک آبرنگ زیر نظر استاد "کوروش اصلانی" از اساتید برجسته هنر آبرنگ در اصفهان و با موضوعات سنتی از جمله بازار، مسجد، منظره و هم‌چنین تاکید بر فضای شهری اصفهان ارایه شده است.

وی گفت: هنرجویان نقاشی‌های خود را با سبک رئال ارایه کرده‌اند و تلاش شده تا با انتخاب آزاد موضوعات شهری و سنتی اصفهان محدودیتی در خلق آثار آنها ایجاد نشود.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۷ تیرماه همه روزه ساعت ۱۸ تا ۲۱ به نگارخانه ارژنگ، واقع در چهارباغ بالا، مجتمع تجاری اداری کوثر، طبقه دوم، واحد ۴۳۵ مراجعه کنند.

کد خبر 348135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.