آیین معارفه مدیر فرهنگ سرای رسانه اصفهان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، امیراحمد زندآور، رییس خانه مطبوعات استان اصفهان امروز (یکشنبه) در این مراسم با بیان اینکه تغییر و تحول در شهرداری به منظور ارتقا عملکرد امری ضروری است، اظهار کرد: انتظار می‌رود نیروها تازه‌نفس و باانگیزه در شهرداری اصفهان بکار گرفته شوند، این جابه‌جایی به دلیل ضعف و ناتوانی مدیران قبلی نیست بلکه تحول موجب حرکت مثبت در عرصه رسانه می‌شود که در سال‌های گذشته حق آن به شایستگی ادانشده است.

وی با اشاره به لزوم شتاب بیشتر فعالیت رسانه‌ها در اصفهان گفت: مشکلات و معضلاتی که در جامعه مطبوعات به وجود آمده قابل‌گفتن نیست، باید در حوزه ارتباطات حساسیت بیشتری به خرج دهیم تا با کمترین هزینه بیشترین کار انجام شود.

همچنین کورش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها باید در بحث فرهنگ‌سازی فعال‌تر عمل کنند، اظهار کرد: فرهنگسرای رسانه‌ای تنها یک پاتوق رسانه‌ای نیست بلکه ترمینالی برای رصد و پردازش بسیاری از اطلاعات مکتوب و مجازی است.

وی ادامه داد: این فرهنگ‌سرا باید به صورت پایگاه علمی حرکت و شرایط ارتقا سطح خلاقیت اصحاب رسانه را فراهم کند تا پایتخت فرهنگ اسلامی در بحث رسانه نیز الگوی سایر شهرهای کشور شود.

حمید دهقانی، معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: تجربه مدیران پیشین میراثی است که به مدیر بعد تحویل داده می‌شود. تلاش شده جابه‌جایی با کمترین تنش انجام شود و آرامش فرهنگ‌سراها خدشه‌دار نشود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از فعالیت‌های غلامرضا رحیمی تقدیر و فاطمه شفیعی به عنوان مدیر جدید فرهنگ‌سرای رسانه شهرداری اصفهان معرفی شد.

کد خبر 347859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.