باید با اتحاد مشکلات را رفع کرد

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: بر خلال آن چه دشمنان در تلاش برای القای آن هستند، با برخی مشکلات خاص در کشور روبه رو هستیم، اما ایران اسلامی در خط پایان و شرایط بحرانی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته، کشور را در اوج اقتدار و قوی تر از همیشه عنوان کرد و گفت: اکنون وقت مچ گیری و طرح برخی انتقادات نیست. اقشار مختلف مردم و سلایق مختلف سیاسی بایستی دست در دست هم به دولت در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن کمک کنند.

وی با مروری کوتاه بر سوابق مبارزاتی ملت ایران طی چهار دهه اخیر تصریح کرد: مثل همیشه باید شبانه روز کار و تلاش کنیم و مطمئنا خداوند نیز رحمت و برکت خود را شامل جامعه خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته نجف آباد به سالروز قیام مسجد گوهرشاد در برابر دین ستیزی رضاخان اشاره کرد و گفت: در این روز نزدیک به پنج هزار نفر کشته شدند و تعداد افراد کشته شده به اندازه ای بود که ۵۰کامیون جنازه ها را به بیایان های اطراف مشهد منتقل کردند و این حرکت انقلابی مانع از نابودی اسلام شد.

حسناتی در خصوص تحرکات اخیر منافقان افزود: کسانی که سال ها قبل جنایات امروز داعش را در حق مردم سرزمین خود اجرا کردند و بیش از ۱۷ هزار نفر را قربانی نمودند، این روزها کاسه گدایی دست گرفته و با خوش خدمتی به مرتجعین منطقه ای و مستکبران تلاش می کنند، لاشه متعفن خود را به نوعی فعال و زنده نشان دهند.

حجت الاسلام حسناتی به سوابق همکاری منافقان با رژیم بعث عراق، کمک به شعله ور نگه داشتن فتنه در سوریه و حتی حوادث یمن اشاره کرد و گفت: در کودتای ناموفق نوژه که کشتار حداقل پنج میلیون انسان و بمباران مراکز حساس کشور پیش بینی شده بود، دست خیانت این منافقان وطن فروش به خوبی هویدا بود.

کد خبر 347672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.