تسهیلات برای تولید مسکن جدید در اصفهان ایجاد می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به بررسی روند ساخت و ساز در اصفهان، تسهیلات جدید برای تولید مسکن جدید در اصفهان ایجاد می‌شود.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی لوایح شهرداری در کمیسیون تلفیق این هفته شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه در خصوص ایجاد تسهیلات بیشتر برای تولید کنندگان مسکن و احداث واحدهای مسکونی جدید توسط خانوارها بررسی‌های لازم انجام و در نهایت کاهش تعرفه‌های ساخت و ساز و ایجاد تغییر در روند صدور پروانه ساخت مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در مورد ایجاد تسهیلات بیشتر برای پرداخت عوارض نوسازی و بخشودگی بخشی از بدهی‌های مالکان بررسی‌های لازم انجام و به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این دو لایحه پس از طرح در جلسه علنی شورا و تصویب آن به شهرداری جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی در خصوص نحوه تامین آب مورد نیاز فضای سبز و اعمال صرفه‌جویی‌های لازم توسط معاون خدمات شهری شهرداری و مدیرعامل سامان پارک‌ها و فضای سبز ارایه شد، اضافه کرد: روند فعالیت در این زمینه مورد تایید اعضای شورای شهر بود و تداوم فعالیت‌های فعلی مورد تاکید اعضا قرار گرفت.

کد خبر 347536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.