حال خوش طرفداران برزیل در "فوتبال به وقت اصفهان"

پنجمین برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در شرایطی برگزار شد که هواداران برزیل صعود تیم خود را جشن گرفتند.

پنجمین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان به منظور پخش، تحلیل و بررسی دیدار تیم های برزیل و مکزیک در مرحلعه یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شد.

حدود ۳۰۰ نفر از علاقمندان به فوتبال در شرایطی تماشاگر این دیدار بودند که با هر حمله برزیل همه نیم خیز می شدند و پس از به ثمر رسیدن گل های برزیل به شدت خوشحالی می کردند. هواداران تیم ملی برزیل در پایان این مسابقه به آغوش هم پریدند و با شعار "برزیل قهرمان" این پیروزی را جشن گرفتند. 

 احمد باغبانباشی کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان که سابقه آقای گلی فوتسال جام ملت های آسیا را هم در کارنامه دارد، کارشناس و مهمان این ویژه برنامه بود و پس از پایان بازی گفت: "برزیل نشان داد شخصیت قهرمانی دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کند. فوتبال روان و شناور به همراه تکنیک های فردی از خصلت های بارز فوتبالیست های برزیلی است و همین موضوع آن ها را با دیگر فوتبالیست ها متمایز می کند."

همچنین محمد عیدی معاون شهردار اصفهان و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هم از مهمانان این برنامه بود و در کنار سایر جمعیت حاضر در فرهنگسرای اسوه به تماشای بازی پرداخت و اعلام کرد که بعد از ایران طرفدار تیم ملی برزیل و در فوتبال باشگاهی هم هوادار سپاهان است. عیدی با اشاره به اقدام شهرداری منطقه ۲ در برگزاری این برنامه اظهار کرد: "فوتبال همیشه باعث شور و نشاط اجتماعی می شود، این که بتوانیم این شور و نشاط را به صورت هدف دار و با برنامه بُروز دهیم اقدام مثبتی است که معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۲ به خوبی انجام داده و حاضرین در برنامه ضمن لذت بردن از دیدن فوتبال می توانند هیجان خود را بروز دهند."

وی افزود: برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با حضور کارشناسان جنبه حرفه ای به خود گرفته و صحبت آنها باعث می شود حاضرین در برنامه نگاهی دقیق تر به فوتبال و مسائل فنی داشته باشند."

ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در ادامه جام جهانی فوتبال برای بازی های حساس و پر مخاطب برگزار خواهد شد.

کد خبر 347408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.