درخشش نیمار، سلسائو را به یک چهارم نهایی فرستاد

تیم ملی برزیل با درخشش نیمار موفق به شکست مکزیک و صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران‌، تیم‌های برزیل و مکزیک در ورزشگاه سامارا به مصاف هم رفتند که در نهایت برزیل موفق شد به برتری ۲ بر صفر برسد.

گل‌ها: نیمار (دقیقه ۵۱) و فیرمینو (دقیقه ۸۸) برای برزیل

اخطار: فیلیپه لوئیز (دقیقه ۴۳) و کاسمیرو(دقیقه ۵۹) از برزیل؛ ادسون آلوارس (دقیقه ۳۸)، هکتور هررا (دقیقه ۵۵)، کارلوس سالسیدو (دقیقه ۷۷) و آندرس گواردادو(۲+۹۰)  از مکزیک

برزیل: آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، فاگنر، فیلیپه لوئیز، پائولینیو (۸۰- فرناندینیو) ، کاسمیرو، ویلیان (۱+۹۰- مارکینیوس) ، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو (۸۶- روبرتو فیرمینو) و گابریل ژسوس

مکزیک: گیرمو اوچوآ، هوگو آیالا، کارلوس سالسیدو، ادسون آلوارس (۵۵- جاناتان دوسانتوس) ، خسوس گایاردو، رافائل مارکز (۴۶- میگل لایون) ، هکتور هررا، آندرس گواردادو، کارلوس ولا، ایروینگ لوسانو و خاویر هرناندس (۶۰- رائول خیمنس)

برزیل پس از اینکه به خوبی مرحله گروهی را پشت سر گذاشت در اولین مرحله حذفی مکزیکی را پیش روی خود می‌دید که موفق شده بود در مرحله گروهی زمینه حذف آلمان را با شکست این تیم در اولین بازی خود فراهم کند.

بر خلاف پیش بینی‌ها این مکزیک بود که بازی را بهتر آغاز کرد و با پرسی که تقریباً از میانه میدان روی بازیکنان برزیل انجام می‌داد توانست تا اواسط نیمه نخست تیم برتر میدان باشد.

برزیل اما از اواخر نیمه نخست رفته رفته بر بازی مسلط شد و توانست بازی هیشگی خود را ارائه دهد، شاگردان تیته که نیمه دوم را خوب شروع کرده بودند در دقیقه ۵۱ روی حرکت پا به توپ ویلیان درون محوطه جریمه و ضربه "نیمار" از حریف پیش افتادند.

برتری برزیل در ادامه بازی هم مشهود بود و آنها که به خوبی موفق به اداره مکزیک شده بودند در دقیقه ۸۸ نیز گل دوم را روی پاس "نیمار" و ضربه نهایی "فیرمینو" به ثمر رساندند تا با برتری ۲ بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در دیگر دیدار این مرحله امشب تیم‌های بلژیک و ژاپن به مصاف هم می‌روند که برنده آن دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برزیل می‌رود.

کد خبر 347377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.