عملگرایی با رویکرد جهادی سرلوحه کار شهرداری زاینده رود

لنجان-شهردار شهر زاینده رود گفت:عملگرایی مسئله ای است که امروز سرلوحه امور شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود قرار گرفته چراکه معتقد هستیم باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمت سربلند باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ابو الفضل توکلی در آیین افتتاحیه دفتر پست شهر زاینده رود با بیان اینکه تنها دغدغه شورا و شهرداری زاینده رود خدمت صادقانه به مردم است،اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود در دوره پنجم برنامه های کوتاه، میان مدت و بلند مدت خود را طراحی کرده تا در طول خدمت خود براساس برنامه ریزی و هدفگذاری های انجام شده حرکت کند.

وی عملگرایی با رویکرد جهادی را سرلوحه کار شهرداری زاینده رود دانست و افزود: عملگرایی  مسئله ای است که امروز سرلوحه امور شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود قرار گرفته چراکه معتقد هستیم باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمت سربلند باشیم.

شهردار شهر زاینده رود تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که با آغاز کار مدیریت شهری در دوره پنجم در دستور کار قرار گرفت شناسایی مشکلات و چالش‌های پیش روی مردم در شهر زاینده رود بود تا بتوانیم سریع‌تر مشکلات مردم را برطرف کرده تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی نبود دفتر پست در شهر زاینده رود را یکی از دغدغه های مردم دانست و ادامه داد: پست یک نهاد خدمت رسان بوده که همواره برای رفاه حال مردم تلاش کرده و نقش و خدمات اولیه این اداره دارای اهمیتی خاص است به گونه ای که خدمات ارایه شده در این نهاد به عنوان خدمت حاکمیتی قلمداد می شود.

توکلی با بیان اینکه نبود پست در شهر زاینده رود مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود، ادامه داد: با توجه به اینکه امروز خدمات پست نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و خدماتی همچون ثبت اسناد، ثبت نام کارت ملی هوشمند و ... توسط این اداره انجام می گیرد نیاز بود برای صرفه‌جویی هزینه شهروندان، کاهش تردد به مرکز شهرستان و ... برای دریافت خدمات مورد نیاز دفتر پست در شهر زاینده رود استقرار یابد.

وی اضافه کرد:با توجه به درخواست مردم ساختمان دفتر پست در شهر زاینده رود با هزینه ای بالغ بر چهارصد میلیون ریال  به تجهیز و بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت تا با دریافت خدمات مورد نیاز کام آنها بیش از پیش شیرین شود.

کد خبر 347373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.