۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
لنجان  آماده اجرای طرح "جی نف"

لنجان-رییس اداره پست شهرستان لنجان گفت: در راستای اجرایی شدن پروژه G-NAF شاهد انعقاد قرار داد ساخت و نصب پلاک های کد پستی ۱۰ رقمی فی ما بین شرکتی در بخش خصوصی و شهرداری های فولادشهر، سده لنجان، چرمهین، ورنامخواست و باغباداران بوده ایم.

محمدرضا فتوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: امروز فعالیت اداره پست به عنوان یکی از ارکان حیات سیاسی، اداری، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می آید که در برقراری ارتباطات و فعالیت های روزمره افراد و همچنین ادارات و نهادهای مختلف نقش زیربنایی دارد.

وی افزود: یکی از افتخارات اداره پست شهرستان لنجان این است که ماموران این اداره(پستچی) به گونه ای عمل کرده اند که مردم به آنها اعتماد کامل داشته و برهمین اساس از جایگاه ویژه و قابل قبولی نزد مردم و مسئولان برخوردار هستند.

رییس اداره پست شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی های مختلف، خدمات پست نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است و در این مجموعه طرح های کلان ملی از جمله توزیع کارت سوخت، توزیع کالا برگ های شهری، روستایی و عشایری، ثبت نام و توزیع کارت ملی، تعویض پلاک های خودرویی، توزیع فرم های اطلاعات اقتصادی، سرشماری عمومی نفوس و مسکن، ثبت نام تلفن همراه انجام می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های شرکت ملی پست ایران موجب جلوگیری از فساد اداری، سرعت در خدمات و کاهش بارهای خدماتی شده است، ادامه داد: همچنین مسایلی همچون ثبت اسناد، ثبت نام سامانه ثنا، ثبت نام کارت ملی هوشمند، توزیع قبوض عوارض شهرداری و ... و حتی فعالیت باجه آنی یاب(پست یافته) توسط اداره پست شهرستان لنجان انجام می گیرد که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

فتوحی عنوان کرد: طی یکسال گذشته اقدامات بسیاری جهت افزایش دانش و مهارت تخصصی کارکنان از طریق شرکت ملی پست در دوره های آموزشی کوتاه مدت به ویژه آموزش های نوین پستی و استراتژی های مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع انجام گرفته است و از سوی دیگر در راستای اجرایی شدن پروژه G-NAF شاهد انعقاد قرار داد ساخت و نصب پلاک کد پستی ده رقمی بین شرکت بخش خصوصی و شهرداری های فولادشهر، سده لنجان، چرمهین، ورنامخواست و باغباداران بوده ایم.

وی با بیان اینکه پست در توسعه کشور و جلوگیری در هزینه‌کرد جمعی جامعه نقش موثری ایفا می‌کند، افزود: طی یک سال گذشته شاهد ایجاد و افتتاح باجه پست فولادشهر، مسکن مهر فولاد شهر و چرمهین بوده ایم و با توجه به خدمات ارایه شده در اداره پست شهرستان لنجان و درخواست مردم، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر زاینده رود در خصوص اختصاص دفتر پست به این شهر با پیگیری های انجام شده و تلاش جهادی شهرداری شاهد تحقق این خواسته مردمی بودیم و قطعا با آغاز فعالیت دفتر پست شهر زاینده رود در رفت و آمد، وقت و هزینه مردم صرفه جویی خواهد شد.

کد خبر 347372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.