ارزنده‌ترین معروف از نگاه امام جمعه شهرضا

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: اگر معیشت مردم اصلاح شود دین آن‌ها نیز اصلاح می‌شود، در شرایط فعلی مبارزه با مفسدان اقتصادی ارزنده‌ترین معروفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، حفظ نظام اسلامی را مهم ترین معروف دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل دسترنج شهدا، ایثارگران و همه نیروهای مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که باید از آن نگهداری شود.

وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است تا از این طریق با انقلاب اسلامی مقابله کند، اما تاکنون موفق نشده به هدف نهایی خود برسد.

امام جمعه شهرضا جلوگیری از نشر شایعات و بیان سخنان علیه بزرگان انقلاب را یک ضرورت برشمرد و تصریح کرد: متأسفانه در جلسات بسیاری حرف‌هایی علیه ارزش‌های انقلاب و شخصیت‌های برجسته آن گفته می‌شود که جلوگیری از آن به عنون یک منکر، وظیفه همه افراد مؤمن و انقلابی است.

یعقوبی مقابله با ارزش‌های دینی را یکی از راهکارهای دشمن برای مقابله با انقلاب دانست و افزود: عفاف و حجاب یکی از مهم ترین ارزش‌های دینی و انقلابی است که امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است و عده‌ای می‌خواهند ثابت کنند می‌توان بدون حجاب هم در انظار عمومی ظاهر شد.

وی تأکید کرد: لازم است در بعضی از مدارس به ویژه مدارس غیرانتفاعی، نظارت بیشتری بر استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حفظ انقلاب و ارزش‌های دینی برای همه مردم مهم است، اظهار کرد: هر منکری، هر اندازه هم که در ظاهر کوچک و کم ارزش باشد باید مورد تذکر قرار گیرد، زیرا بی‌توجهی به این امور اندک اندک سبب عادی شدن گناهان بزرگ می‌شود.

یعقوبی با ابراز تأسف از دوچرخه سواری برخی از بانوان در محلات شهر، تأکید کرد: کسی با دوچرخه سواری مخالف نیست، اما برای بانوان محل‌های مشخصی در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: باید مشکلات اقتصادی مردم رفع شود، وقتی مسائل اقتصادی آنگونه که شایسته است مدیریت نشود، تبعاتی دارد که ممکن است خوشایند نباشد.

امام جمعه شهرضا اظهار کرد: اگر معیشت مردم اصلاح شود دین آن‌ها نیز اصلاح می‌شود، در شرایط فعلی مبارزه با مفسدان اقتصادی ارزنده‌ترین معروفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 347295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.