ثبت نام دوره پسادکترای علوم پزشکی اصفهان تا پایان تیرماه ادامه دارد

فراخوان دوره پسا دکترای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتشر شد ومتقاضیان تا ۳۱ تیرماه برای ثبت نام دراین دوره فرصت دارند.

 به گزارش سرویس علمی ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، متقاضیان دوره پسا دکترای دانشگاه علوم پزشکی که از اتمام دکترای آنها بیش از ۵ سال نگذشته باشد تا پایان تیرماه فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

دوره پسا دکترای پژوهشی، دوره‌ای است که برای تربیت پژوهشگران حرفه‌ای در مراکز تحقیقاتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود و می‌تواند به عنوان زمانی برای گذر به مرتبه هیئت علمی در نظر گرفته شود؛به عبارتی افرادی که این دوره را با موفقیت به اتمام می‌رسانند و از نظر پژوهشی، آموزشی و اخلاقی مورد تأیید آن مرکز و دانشگاه قرار می‌گیرند امتیازات لازم برای جذب در فراخوان هیئت علمی را بدست می‌آورند.

هدف از برگزاری این دوره همچنین حفظ و حمایت از پژوهشگران مستعد و جوان در راستای ارتقای سطح تحقیقات پایه و کاربردی در مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی کشور می‌باشد.طول دوره  پسادکترا، حداقل یک وحداکثر تا سه سال است ومحقق پسادکترا در این بازه زمانی برای انجام یک یا چند تحقیق پژوهشی حمایت مالی می‌شود. اعلام آمادگی استاد پذیرش دهنده برای دوره پسادکتری از پیش نیازهای این دوره است. گواهی گذراندن این دوره با اعلام محقق اصلی وتایید مرکز تحقیقاتی دانشگاه وتایید شورای پژوهشی صادر می شود.متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دوره می‌توانند با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شماره ۳۷۹۲۳۰۷۹ خانم شیردوانی تماس بگیرند.

کد خبر 347289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.