شب‌های به یاد ماندنی در جشنواره "خانواده شاد"

جشنواره خانواده شاد از ۱۱ تیر تا ۱۰ مردادماه در پارک‌های و مراکز تفریحی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، پنجم تا ۱۲ تیرماه به نام هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این هفته هزار رویداد در قالب ۱۲ عنوان برنامه و با شعار "نه به اعتیاد" برای شهروندان تدارک دیده است. یکی از این ویژه‌برنامه‌ها، جشنواره شبانه "خانواده شاد" است که از هفته جاری آغاز می‌شود و تا مردادماه ادامه دارد.

سید ابراهیم حسینی، مسئول امور رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: جشنواره "خانواده شاد" از ۱۱ تیرماه در مناطق مختلف شهر اصفهان آغاز می‌شود و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

وی در مورد مکان و زمان برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره خانواده شاد از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در پارک‌ها و بوستان‌های مناطق پانزده گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

مسئول امور رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رویکرد و هدف اصلی این جشنواره برگزاری جشن شاد خانواده‌محور است، گفت: انتقال پیام به خانواده‌ها به صورت غیرمستقیم دومین هدف این سازمان است که در جهت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر بر مبنای خانواده دارایی‌محور صورت می‌گیرد.

حسینی در مورد مفهوم خانواده دارایی‌محور گفت: پیشگیری از اعتیاد شاخص‌هایی دارد که اگر خانواده‌ای این شاخص‌ها را رعایت کند، از اعتیاد فرزندانش در آینده جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها در جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، رویکرد اصلی شهرداری اصفهان در برنامه‌های امسال است.

مسئول امور رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد آیتم‌های جشنواره خانواده شاد اظهار کرد: قرار است این جشن‌ها اجرای متفاوتی نسبت به جشن‌های معمول داشته باشد و بدون حضور مجری برگزار شود که تم این برنامه یک نمایش بوده که طنز، پخش کلیپ کارشناس، اجرای موسیقی و ... در قالب همین نمایش گنجانده شده است.

کد خبر 347234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.