برگزاری کارگاه زیبایی شناسی و ساختار در فیلم کوتاه

کارگاه تخصصی "زیبایی شناسی و ساختار در فیلم کوتاه" در راستای آماده‌سازی فیلمسازان برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم‌ کوتاه مهر سلامت اصفهان، با حضور "احمد الستی" عضو هیئتل علمی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، به مناسبت برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان، کارگاه تخصصی "زیبایی شناسی و ساختار در فیلم کوتاه" با حضور "احمد الستی" در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.  الستی متولد سال ۱۳۲۷ و پژوهشگر سینما و مترجمی است که بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته سینمای دانشکده هنرهای دراماتیک تهران، مقطع کارشناسی و دکترای زیباشناسی را در امریکا به پایان رساند.

این کارگاه درجهت آماده‌سازی هرچه بیشتر فیلمسازان جوان برای حضور در نخستین جشنواره فیلم‌های کوتاه مهر سلامت اصفهان انجام می‌شود که با محوریت فعالیت‌های خیرین در عرصه سلامت برگزار خواهد شد و هدف آن ترویج فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت، ارتقاء نظام سلامت با اولویت پیگیری و همدلی خیرین، ارج نهادن به مقام والای خیراندیشی و نیکوکاران و خدمتگذاران حوزه سلامت، معرفی خیرین کارآفرین در حوزه سلامت، ارایه آثار خلاقانه با موضوع سلامت و تشویق فیلم سازان کشور در این حوزه، و هم‌چنین بازنمایی خدماتِ صورت گرفته توسط خیرین در عرصه سلامت فرد و جامعه برگزار خواهد شد.

 علاقمندان برای اطلاعات بیشتر درباره کارگاه می‌توانند با شماره  ۰۹۱۳۴۰۴۶۷۴۷ تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی msff.ir مراجعه کنند.

کارگاه تخصصی "زیبایی شناسی و ساختار در فیلم کوتاه" پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۵:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری اصفهان، واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 347163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.