انقلاب از سوی دشمنان خارجی و همراهان داخلی تهدید می‌شود

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: انقلاب از سوی دشمنان خارجی و کسانی که در داخل با آنان همراهی می‌کنند، تهدید می‌شود که در چنین شرایطی تنها راه حفظ نظام اتحاد و همدلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا، با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: بدگویی از دیگران و بیان مطالبی که نسبت به آنها آگاهی نداریم باعث ایجاد دشمنی و تفرقه در جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از اتهام زدن به دیگران، تصریح کرد: کسانی که با استفاده از فضای مجازی یا هر ابزار دیگر به دیگران اتهام می‌زنند باعت تشویش اذهان عمومی شده و گناه بزرگی را مرتکب می‌شوند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه، تأکید کرد: قضات، دادستانان و کارکنان دادگستری برای ایجاد روحیه امیدواری در مردم تلاش می‌کنند.

یعقوبی با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: افراد زیادی در زمان حیات این شهید بزرگوار به وی تهمت زدند، البته بعدها از رفتار خود پشیمان شدند که دیگر سودی نداشت.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی توانست از آزمایشات الهی سربلند بیرون بیاید، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب شخصیت‌های زیادی به امام راحل(ره) کمک کردند تا انقلاب به پیروزی رسید و یکی از بزرگترین آنان، شهید بهشتی بود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: متأسفانه در شرایط فعلی نیز دستگاه تبلیغاتی دشمن به دنبال تخریب جایگاه روحانیت و نهادهای انقلابی است.

یعقوبی تغییر دیدگاه عمومی نسبت به ارزش‌های انقلابی را هدف دشمن از اجرای طرح‌های تخریبی تبلیغاتی برشمرد و افزود: آنان قصد دارند تا چهره دلسوزان نظام را تخریب کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت قوای سه‌گانه، گفت: مسئولان و کارکنان قوای سه‌گانه باید به جای تخریب دیگران از خدمات آنان تجلیل کنند، زیرا همه مانند مسافران یک کشتی هستیم که ایراد ضربه به دیگران، جایگاه همه را به خطر می‌اندازد.

امام جمعه شهرضا اظهار کرد: انقلاب از سوی دشمنان خارجی و کسانی که در داخل با آنان همراهی می‌کنند، تهدید می‌شود؛ در چنین شرایطی تنها راه حفظ نظام اتحاد و همدلی است.

یعقوبی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: باید اتاق فرماندهی اقتصاد کشور باهدف رفع مشکلات معیشتی مردم تشکیل شود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ایجاد روحیه امیدواری در میان مردم، تصریح کرد: متأسفانه در شرایط فعلی افراد زیادی با استفاده از مطالب بی اساس تحلیل‌های دروغین و نابخردانه‌ای را ارایه می‌کنند که ثمره نهایی آن تخریب دیگران و ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: بهترین تحلیل‌های سیاسی ارایه شده در سخنان رهبر معظم انقلاب وجود دارد، ایشان براساس واقعیات موجود در داخل و خارج کشور شرایط را بررسی و آینده را پیش بینی می‌کنند.

یعقوبی با اشاره به تشدید اقدامات ضدانقلابی دشمنان، اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم بوده‌اند، اما پایداری و استقامت مردم دسیسه‌های آنان را خنثی کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور در زمینه بیکاری و تورم، تصریح کرد: برخی از اصناف حقوق خود را مطالبه کردند، اما باید مراقب باشند تا افرادی با نفوذ در داخل تجمعات آنان از موقعیت ایجاد شده سوء استفاده نکنند.

امام جمعه شهرضا آمریکا را باعث ایجاد همه مشکلات در جهان دانست و افزود: دست‌های پیدا و پنهان سردمداران این کشور در همه اقدامات تروریستی وجود دارد، اما باز هم تلاش می‌کنند تا با حربه حقوق بشر به دیگر کشورها فشار وارد کنند.

یعقوبی کشتار کودکان یمنی و حمایت از داعش را بخشی از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا برشمرد و تصریح کرد: کسانی که ندای همراهی با آمریکا را سر می‌دهند از همه جنایتکاران بدتر هستند.

وی تأکید کرد: باید شادی را به مردم بازگردانیم و آنان را به آینده امیدوار کنیم، اما این مسئله تنها در سایه وحدت و حفظ انسجام مردم و مسئولان ممکن است.

کد خبر 347106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.