شیاطین سرخ حریف ژاپن شدند/بلژیک به جنگ غول ها رفت

تیم ملی بلژیک با پیروزی برابر انگلیس به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور سوم گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های انگلیس و بلژیک در ورزشگاه کالینینگراد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر بلژیک به پایان رسید.

گل‌: عدنان یانوزای (دقیقه ۵۱) برای بلژیک

اخطار: تیه لمانس (دقیقه ۱۹) و دندونکر (دقیقه ۳۳) از بلژیک

انگلیس: جوردن پیکفورد، فیل جونز، جان استونز(۴۶- هری مگوایر) ، گری کیهیل، اریک دایر، روبن لوفتوس‌چیک، فابیان دلف، الکساندر آرنولد(۷۹- دنی ولبک) ، دنی رز، مارکو رویس، راشفورد و جیمی واردی.

بلژیک: تیبو کورتوا، لئاندر دندونکر، دریک بویاتا، توماس فرمالن (۷۵- ونسان کمپانی(، مروان فلینی، موسی دمبله، ناصر شاذلی، تورگان هازارد، عدنان یانوزای (۸۶- دریس مرتنس)، یور تیلمنز و میکی باتشوایی

دیدار انگلیس و بلژیک یکی از عجیب‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در مرحله گروهی بود زیرا تیمی که در پایان این دیدار در جایگاه نخست گروه قرار می‌گرفت در سمتی از جدول مرحله حذفی قرار می‌گرفت که تیم‌های قوی‌تری حضور داشتند و به طبع برای رسیدن به مراحل بالاتر کار سخت‌تری داشت.

اما بلعکس تیمی که دوم می‌شد هرچند در مرحله یک هشتم نهایی کار سخت‌تری نسبت به تیم اول برابر کلمبیا داشت اما اگر از سد کلمبیا می‌گذشت در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده تیم‌های سوئد و سوئیس می‌رفت.

با این اوصاف در حالی که دو مربی با ترکیبی شامل بازیکنان ذخیره به میدان آمده بودند به نظر می‌رسید که برای دوم شدن تلاش می‌کنند خصوصاً اینکه در نیمه نخست، بازی کاملاً متعادل و با کمترین موقعیت دنبال شد.

با شروع نیمه دوم این بلژیک بود که کار را هجومی دنبال کرد و با شوت زیبا و فنی "یانوزای" از درون محوطه جریمه در دقیقه ۵۱ به گل رسید. بلژیک با این گل از جایگاه دوم به صدر جدول این گروه آمد و شاید ثابت کرد که نگاه حسابگرانه برای مراحل بعد ندارد و تنها چشم به بازی بعدی دارد.

بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی، برنده دیدار مکزیک و برزیل منتظر آنها در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

کد خبر 347092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.