دور شدن مخالفان باعث سکون مدیران ورزشی می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت ورزش‌های رزمی استان موفقیت‌هایی را به دست آورده است و جزو موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان محسوب می‌شود، اما نباید دست از تلاش بردارد و باید با کمک مخالفان و نزدیک کردن آن‌ها به هیئت، پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان با بیان اینکه نباید برای کسب موفقیت و توفیقات سقفی در نظر گرفت، اظهار کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در افزایش جامعه آماری ورزشکاران این ورزش بسیار خوب کار کرده است و جزو یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان است اما این موضوع دلیل بر این نمی‌شود که دست از تلاش بردارد.

وی با اشاره به اینکه مردم نیازمند شور و نشاط هستند، ادامه داد: از هیئت ورزش‌های رزمی استان و مسئولان این هیئت انتظار دارم در سال‌های آینده تعداد ورزشکاران این رشته چندین برابر افزایش یابد. اعتیاد به ورزش، بدتر از اعتیاد به مواد مخدر است، با این تفاوت که این اعتیاد از نوع خوب و بهینه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: از پارسی‌منش، رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان درخواست دارم تا نیروهای مخالف را به سمت خود آورد چراکه با این کار از توانمندی‌های دیگران نیز بهره‌مند خواهیم شد. دور شدن افراد مخالف از کنار مدیران باعث سکون آن‌ها می‌شود، در صورتی که همین افراد اگر در کنار مدیران باشند موجب رشد مجموعه خواهند شد.

سلطان‌حسینی گفت: ورزش‌های رزمی بیش از ۱۳۰ سبک دارد که بسیاری از آن‌ها در استان اصفهان هنوز فعال نیست و با توجه به اینکه پارسی‌منش مسئول کمیته مربیان فدراسیون را برعهده دارد درخواست دارم زمینه حضور مربیان سبک‌های مختلف را در اصفهان فراهم آورد تا در استان اصفهان همه سبک‌ها فعال شود.

وی موفقیت ورزش استان و اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان را مدیون زحمات رؤسای هیئت‌های ورزشی دانست و تاکید کرد: بیش از ده‌ها هیئت ورزشی استان سال گذشته رتبه اول کشوری را به‌دست آورده‌اند که این موفقیت‌ها حاصل زحمات رؤسای هیئت‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان سال گذشته نزدیک به  ۳۷۰۰ مدال رنگارنگ در سطوح مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی را از آن خود کرد، افزود: امیدوار هستیم در دوره‌های بعدی رقابت‌های آسیایی، ۵۰ درصد تیم ملی ورزش‌های رزمی از استان اصفهان باشد.

کد خبر 347077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.