کِیف سوئیس کوک شد  / سوئیس- سوئد در یک هشتم

تیم ملی سوئیس با وجود توقف برابر کاستاریکا راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور سوم گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سوئیس و کاستاریکا در ورزشگاه نیژنی نوگورود به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گل‌ها: ژمائیلی (دقیقه ۳۱) و درمیچ (دقیقه ۸۸) برای سوئیس؛ واتسون (دقیقه ۵۶) و سومر (دقیقه ۹۰+۳- گل به خودی) برای کاستاریکا

اخطار: لیخت‌اشتاینر (دقیقه ۳۷)، زکریا (دقیقه ۷۵) و شار(دقیقه ۸۳) از سوئیس؛ گامبیا (دقیقه ۱۱)، کمپل (دقیقه ۲۹) واتسون (دقیقه ۸۹) از کاستاریکا

سوئیس: زومر، لیخت‌اشتاینر، آکانژی، شار، رودریگوئز، ژاکا، بهرامی (۶۰- زکریا)، شکیری(۸۱- میشل لانگ)، ژمائیلی، امبولو، گاوارانوویچ (۶۹- درومیچ)

کاستاریکا: ناواس، گامبیا (۹۰+۳- اسمیت)، آکوستا، واتسون، گونزالز، اویدو، کولیندرس (۸۱- والاس)، بورگس، گوژمان (۹۰+۱- آزوفیفا)، روئیز و کمپل

سوئیس برای صدرنشینی در گروه E نیاز به پیروزی پرگل برابر کاستاریکا داشت چرا که در بازی همزمان این احتمال وجود داشت که برزیل با اختلاف برابر صربستان پیروز شود. سوئیس بازی را خوب آغاز کرد و نیمه نخست را با گل دقیقه ۳۱ ژمائیلی به سود خود پایان رساند.

اما در نیمه دوم کاستاریکا که با وجود حذف زودهنگام برای اعاده حیثیت بازی می‌کرد با گل دقیقه ۵۶ که روی یک کرنر و ضربه سر واتسون به دست آمد بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه و در دقایق پایانی در حالی که سوئیس از پیروزی ۲ بر صفر برزیل در بازی همزمان خبر داشت و دومی خود را مسجل شده می‌دانست با گل دقیقه ۸۸ درمیچ پیش افتاد اما این گل هم پایدار نبود و در دقیقه ۹۳ پنالتی برایان پس از برخورد به سر سومر، دروازه بان سوئیس تبدیل به گل مساوی شد.

بدین ترتیب سوئیس با صعود به عنوان تیم دوم حریف سوئد، در مرحله یک هشتم نهایی شد.

کد خبر 347018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.