برگزاری نمایشگاه برق در اصفهان

نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان از ششم تیرماه آغاز می‌شود و متخصصان این صنعت از سراسر کشور را گرد هم جمع خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه از ششم تا از نهم تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.  

استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی، ۹ استانی هستند که ۱۳۸ غرفه را در نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق برپا می‌کنند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های مختلف را در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه از حمایت شرکت‌ برق منطقه‌ای استان اصفهان، مدیریت تولید برق، شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان و اتاق بازرگانی اصفهان برخوردار است و برندهای مطرحی در آن حضور خواهند داشت.

توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌های مختلف کشور، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق ایران است.

همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید هیئت‌های تجاری و بازرگانی، برگزاری چند کارگاه علمی و تخصصی و حضور تعدادی از مقامات کشوری انجام شده است.

کد خبر 346803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.