لِهِستان، در گلباران کلمبیا تسلیم شد/ لهستانِ بی دفاع

تیم ملی کلمبیا با پیروزی برابر لهستان شکست روز نخست خود را فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین دیدار دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های لهستان و کلمبیا در ورزشگاه کازان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر کلمبیا به پایان رسید.

گل‌ها: یری مینا (دقیقه ۴۰)، فالکائو (دقیقه ۷۰) و کوادرادو (دقیقه ۷۵) برای کلمبیا

اخطار: بدنارک (دقیقه ۶۱) و گولارسکی (۸۵) از لهستان

لهستان: وویچک شزنی، لوکاش پیشچک، یان بندارک، میشل پازدان (۸۰- گلیک)، گزگوژ کریچوویاک، یاچک گورالسکی، بارتوژ برزینسکی (۷۲- تئودورچک)، ماچِی ریبوس، پیوتر زیلینسکی، داوید کوناسکی (۵۷- کمیل گروسیچکی) و روبرت لواندوفسکی

کلمبیا: داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، آبل آگیلار (۳۲- ماتیس اریبه)، ویلمار باریوس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو (۷۳- جفرسون لرما) و رادامل فالکائو (۷۵- کارلوس باکا)

تیم‌های مدعی گروه H که در دور نخست مرحله گروهی شکست خورده بودند برای جبران مافات و زنده نگه داشتن امیدهای صعود خود نیاز مبرم به ۳ امتیاز در این بازی مرگ و زندگی داشتند. نیاز دو تیم به پیروزی باعث شد، دو تیم بازی حساب شده‌ای را تا اواخر نیمه نخست ارائه دهند اما در دقیقه ۴۰ قفل دروازه‌ها با ضربه سر یری مینا باز شد و این کلمبیا بود که نیمه نخست را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت.

لهستان که شکست در این دیدار به معنای حذف زودهنگامش از مسابقات بود نیمه دوم را هجومی آغاز کرد تا شاید بتواند گل تساوی را به ثمر برساند اما نه تنها زور لهستان به کلمبیا نرسید بلکه گل‌های دوم و سوم را هم پذیرفت تا جام جهانی ۲۰۱۸ برای یاران لواندوفسکی در لهستان کابوس‌وار دنبال شود.

لهستان آخرین بار در جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا در دو بازی نخست مرحله گروهی شکست خورده بود و حالا بعد از ۲۴ سال این رکورد منفی برای سفید و قرمزپوشان تکرار شد.

بدین ترتیب در پایان رقابت‌های دور دوم این گروه، ژاپن و سنگال با ۴ امتیاز دو رده اول را مال خود کرده‌اند و کلمبیای ۳ امتیازی برای صعود چشم به پیروزی در دیدار پایانی برابر سنگال دارد.

کد خبر 346731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.