جدال سامورایی ها با  سنگال برنده نداشت / ژاپن در آستانه صعود

دیدار زیبای تیم‌های ژاپن و سنگال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه H جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های ژاپن و سنگال در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گل‌ها: اینوئی (دقیقه ۳۴) و هوندا (دقیقه ۷۸) برای ژاپن؛ مانه (دقیقه ۱۱) و واگوئه (دقیقه ۷۱) برای سنگال

اخطار: اینوئی (دقیقه ۶۸) و هاسبه (دقیقه ۹۰+۴) از ژاپن؛ نیانگ (دقیقه ۵۹)، سابالی (دقیقه ۹۰) و اندویه (دقیقه ۹۰+۱) از سنگال

ژاپن: ایجی کاواشیما، مایا یوشیدا، جن شوجی، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، ماکوتو هاسبه، گاکو شیبازاکی، جنگی هاراگوچی (۷۵- شینجی اوکازاکی)، تاکاشی اینوئی (۸۷- تاکاشی اوسامی)، شینجی کاگاوا (۷۲- کیسوکه هوندا) و یویا اوساکو

سنگال: خدیم ان دیائه، کالیدو کولیبالی، سلیف سانه، یوسف سابالی، موسا واگو، آلفرد اندیایه (۶۵- چیخو کویاته)، بادو اندیایه (۸۱- چیخ اندویه)، ادریسا گانا گوئیه، اسماعیل سار، سادیو مانه و ام بایه نیانگ (۸۷- مامه دیوف)

مصاف دو پیروز غیر منتظره دور نخست رقابت‌های گروه H در حالی برگزار می‌شد که سنگال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۱ به طور اتفاقی توسط مانه به گل رسید. سنگال که بعد از این گل برای حفظ پیروزی در لاک دفاعی فرو رفت اسیر حملات زهردار ژاپن شد و قبل از پایان نیمه نخست این اینوئی بود که روی یک ضربه فنی زیبا از درون محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند.

صدرنشینان گروه H نیمه دوم را هم جذاب و زیبا پیگیری کردند و در حالی که ژاپن دو موقعیت خیلی خوب را از دست داده بود این سنگال بود که در دقیقه ۷۱ روی یک ارسال زمینی از سمت چپ و ضربه مهار نشدنی واگوئه طاق دروازه ژاپن را فرو ریخت.

ژاپن اما دست از مبارزه نکشید و کیسوکه هوندا که بلافاصله بعد از گل دوم سنگال وارد زمین شده بود فشار بی وقفه ژاپن را برای به ثمر رساندن گل تساوی به نتیجه رساند تا این بازی زیبا و مهیج بین دو مدعی گروه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم های لهستان و کلمبیا به مصاف هم می روند.

بدین ترتیب با توجه به اینکه ژاپن و سنگال در امتیاز، تفاضل گل و گل زده برابر هستند ژاپن به دلیل کارت زرد کمتر با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه H باقی می‌ماند و برای صعود نیاز به یک امتیاز از بازی آخر خود برابر لهستان دارد.

کد خبر 346724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.