صحبت از تلخی ها از تریبون های مختلف نگران کننده است

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صحبت کردن از تلخی ها از تریبون‌های مختلف نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از دردهای بزرگ جامعه ما و از موانع توسعه در تمام حوزه‌ها، مسئله بی‌ثباتی است، اظهار کرد: این مشکل اصلا یک مسئله جناحی نیست، بلکه موضوعی ملی است، ما از گفت‌وگو بین مردم و تشدید فرهنگ آن صحبت می‌کنیم ولی در عمل هیچ خروجی نداریم.

وی با بیان اینکه بی ثباتی در عملکرد و رفتار مسئولان باید ساماندهی شود، افزود: باید مسئولان یاد بگیرند با هم گفت‌وگو کنند و فراتر از منافع و نقطه‌نظرات جناحی به مشکلات بسیاری که با آن دست‌به‌گریبان هستیم توجه کنند.

وی با بیان اینکه در برابر حجم بالایی از نوآوری، نواندیشی و اتفاقاتی که روی می‌دهد نمی‌توان با موضع انفعال برخورد کرد، گفت: باید همراه با دستاوردهای علمی جلو رفت و باید خودمان را با زمانه به‌روز کنیم.

زندآور با بیان اینکه جامعه کنونی کشور و به ویژه اصفهان با توجه به مشکلات موجود از جمله بحران آب و خشکی زاینده‌رود دچار اضطراب و افسردگی است، گفت: برای برون رفت از این بحران روانی حداقل کاری که می‌توان انجام داد ایجاد فضای نشاط در جامعه است و جای تاسف دارد که برخی با این موضوع مخالفت علنی می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید به فکر دغدغه‌های مردم باشند، باید تمامی مدیران و خدمتگذاران برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای استمرار خدمت داشته باشند و بتوانند با ارائه خدمات شایسته، شور و امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه شاید نتوان حد دقیقی برای وجود نشاط اجتماعی در جامعه مشخص کرد اما توجه به برخی شاخص‌ها می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد، ادامه داد: برای مثال سرزنده بودن افراد، روابط خوب میان ‌آنها، وجود محبت و صمیمیت، نبود درگیری و آشفتگی اجتماعی، نگاه مثبت به زندگی و امید به آینده می‌تواند از شاخصه‌های وجود نشاط اجتماعی در جامعه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه فعالیت‌های ورزشی را نیز یکی از راهکارهای ایجاد شور و نشاط در شهرها دانست و گفت: امروزه ورزش با سلامت خانواده‌ها گره خورده و لازم است در راستای فراگیر شدن ورزش همگانی در شهر فعالیت گسترده‌ای داشته باشیم چراکه توسعه ورزش‌های همگانی و خانوادگی در توسعه سلامت جامعه و تامین سلامتی فردی دارد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت ساماندهی پروژه ناژوان، مدیریت پروژه پارک طبیعی شرق  و شرکت مجتمع گردشگری سپاهان به دلیل پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی در محل منطقه گردشگری صفه اظهار امیدواری کرد که با تداوم این نوع برنامه‌ها و ایجاد فرصتی برای کنار هم بودن خانواده‌ها بتوانند در راستای اشاعه نشاط اجتماعی در شهر و داشتن اجتماعی سالم‌تر از همیشه، گام بلند بردارند.

کد خبر 346695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.