بررسی اولیه پرونده "سپنتا نیکنام" در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بررسی اولیه پرونده سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد در آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: برای تصمیم‌گیری قطعی در خصوص حضور این عضو شورا در جلسات منتظر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم.

وی با بیان اینکه به دنبال صدور دستور قضایی موقت، سپنتا نیکنام از حضور در جلسات شورای شهر خودداری کرده است، افزود: این در حالی است که ۹ ماه از صدور این حکم موقت می‌گذرد و هنوز دستور قطعی در این زمینه صادر نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که دو هفته قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شد بررسی های اولیه بر روی پرونده این عضو شورای شهر یزد انجام شد، تصریح کرد: هنوز زمان برگزاری جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی این پرونده اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۹ ماه است که یکی از صندلی‌های شورای شهر نماینده‌ای ندارد و ضروری است که در بررسی پرونده این عضو شورای شهر یزد تسریع صورت گیرد.

کد خبر 346633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.