نیجریه برد و امیدهای آرژانتین را زنده نگه داشت

تیم ملی نیجریه با پیروزی مقابل ایسلند، دیدار روز پایانی برابر آرژانتین را تبدیل به فینال صعود برای یکی از دو تیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های نیجریه و ایسلند در ورزشگاه وُلگوگراد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر نیجریه به پایان رسید.

گل‌ها: احمد موسی (دقایق ۴۹ و ۷۵) برای نیجریه

اخطار: ایدوو (دقیقه ۴۴) از نیجریه

نیجریه: فرانسیس اوزوهو، کنت اومرو، ویلیام اکونگ، لئون بالوگان، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو (۹۰- الکس ایووبی)، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو (۴۶- تیرون ایبوهی)، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو (۸۵- اودیون ایگالو)

ایسلند: هانس هالدورسون، کری آرناسون، راگنار سیگوردسون (۶۵- سریر اینگی اینگاسون)، بیرکیر سوارسون، هوردور مگنوسون، آرون گونارسون (۸۷- آری فریر اسکولاسون)، گیلفی سیگوردسون، روریک گیسلاسون، بیرکیر بیارناسون، یون بوتوارسون (۷۱- بیورن سیگوردارسونیان بودوارسون) و آلفرد فینبوگاسون

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که با توجه به نتایج ضعیف آرژانتین شانس مناسبی برای صعود پیدا کرده بودند و پیروزی هریک در این دیدار آنها را به مدعی صعود از این گروه تبدیل می‌کرد. بازی در نیمه نخست چندان پر موقعیت دنبال نشد هرچند در اواخر نیمه نخست ایسلند بازی بهتری به نمایش گذاشت و چند موقعیت خطرناک روی دروازه نیجریه به وجود آورد.

اما با شروع نیمه دوم نیجریه عملکرد متفاوتی به نمایش گذاشت و ۴ دقیقه بعد از شروع بازی روی یک ضد حمله توسط احمد موسی به گل رسید. ایسلند که برای به تساوی کشاندن بازی پیش کشیده بود باز هم اسیر ضد حمله نیجریه شد و در دقیقه ۷۵ باز هم توسط احمد موسی دروازه‌اش را باز شده دید.

ایسلند در دقیقه ۸۳ به لطف کمک داور ویدئویی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما گیلفی سیگوردسن این ضربه را به آسمان زد تا اختلاف به حداقل نرسد و در نهایت نیجریه با پیروزی در این دیدار ۳ امتیازی شود.

در جدول این گروه کرواسیِ صدرنشین ۶ امتیازی است و نیجریه با ۳ امتیاز در دره دوم قرار دارد. ایسلند و آرژانتین نیز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. در روز پایانی مسابقات این گروه آرژانتین به مصاف نیجریه می‌رود و در صورتی که بتواند پیروز شود با توجه به امتیاز از دست دادن احتمالی ایسلند برابر کرواسی می‌تواند به صعود امید داشته باشد.

کد خبر 346571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.