کنترل بیماری سالک ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

فرماندار اصفهان گفت: برای به ثمر نشستن فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کنترل بیماری سالک به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضوانی نائینی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه)  در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت قضایی شهرستان اصفهان اظهار کرد: فلسفه برگزاری این جلساتپیگیری مصوبات است و سازمان ها موظف به ارائه گزارش عملکردها هستند.

وی مدیریت و برنامه‌ریزی در زمینه آبرسانی به روستا و جلوگیری از قطع شدن طولانی مدت آب در طول روز را ضروری دانست و افزود: مدیریت و کنترل آبرسانی منازل و اطلاع رسانی به مردم در مورد ساعت قطع شدن آب منازلشان دارای اهمیت بوده و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم و به موقع به مردم صورت بگیرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: پیگیری مرکز بهداشت حوزه دامپزشکی و آب‌های اصفهان و کاهش مشکلات مردم جای تقدیر دارد و در حوزه بحث بیماری سالک فعالیت‌های خوبی با توجه به کمبود اعتبار ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای به ثمر نشستن فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کنترل بیماری سالک به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

رضوانی با بیان اینکه مرکز بهداشت اصفهان برای پیوستن اصفهان به شبکه جهانی شهرهای ایمن اقدامات خوبی را انجام داده است، گفت:در برخی از موارد سازمان‌های ذی ربط همکاری لازم را نداشته و ضروری است که در این زمینه در آینده برخوردهای لازم را دستگاه‌هایی که همکاری لازم را ندارند انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های حوزه دامپزشکی در پیگیری مشکلات خوب بوده است، اظهار کرد: فعال برخورد کردن کارگروه دامپزشکی موجب جلوگیری از مشکلات شده و ضروری است که سایر کارگروه‌ها هم فعال برخورد کنند و مشارکت و همکاری در حوزه خود را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 346424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.