دولت از مردم اصفهان عذرخواهی کند/ نگران ذخیره آب استان هستیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید از مردم اصفهان در مورد کوتاهی‌هایی که در خصوص آب داشته عذرخواهی کند، گفت: ما نگران وضعیت ذخیره آب استان هستیم و باید به تمام سرشاخه‌های زاینده رود با توجه به مصوبات شورای عالی آب و شورای هماهنگی توزیع عادلانه آب رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی عابدی، شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از اهداکنندگان خون در تالار ادب اصفهان اظهار کرد: در زلزله کرمانشاه تماس‌های مکرر بسیاری از سوی مردم اصفهان گرفته می شد که اعلام آمادگی برای اهدای خون داشتند اما گلایه آنها عدم آمادگی سیستم برای پذیرش بود.

وی ضمن تقدیر از ایثارگری‌های مردم اصفهان افزود: ایثار و یاری مردم اصفهان بی نظیر است و به واقع حمایت مردم اصفهان در شکل گیری انقلاب اسلامی و یاری امام راحل بی نظیر بود و ما باید این افتخارات را همواره یادآوری کنیم.

این نماینده مجلس تلاش مردم اصفهان در جنگ تحمیلی را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: حمایت مردم اصفهان در طول دفاع مقدس بسیار درخشان بود تا جایی که مردم این شهر پذیرای تمام جنگ زده‌ها شدند و این مردم به واقع ایثارگر هستند.

عابدی در خصوص شاخص بودن جوانان اصفهانی گفت: در کجای دنیا یک شهر ۱۴ ماه می تواند در محاصره دشمن باشد و سقوط نکند؟ آبادان ۱۴ ماه در محاصره دشمن بود و جوانان و سرلشگران نامی اصفهان در این امر مردانه جنگیدند، مقاومت و حمایت کردند.

وی با تجلیل مقام سرداران شهید اصفهان اظهار کرد: محور شلمچه با شهید خرازی، محور آبادان با شهید کاظمی و محور آبادان_ اهواز با سردار قربانی به افتخارات خود نائل شدند و نقش لشگر امام حسین (ع) و لشگر نجف اشرف اصفهان در جنگ بی بدیل بود.

عابدی با تاکید بر اینکه نقش اصفهان برجسته و فراموش نشدنی است، افزود: نقش آفرینی مردم اصفهان در وقایع زلزله اخیر کرمانشاه نیز قابل تقدیر است اما امروز مردم اصفهان خود نیازمند یاری دولت هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید از مردم اصفهان برای کوتاهی‌هایی که در خصوص آب داشته عذرخواهی کند، گفت: ما نگران وضعیت ذخیره آب استان هستیم و باید به تمام سرشاخه‌های زاینده رود با توجه به مصوبات شورای عالی آب و شورای هماهنگی توزیع عادلانه آب رسیدگی شود و امیدواریم مشکلاتی که در چند هفته اخیر برای مردم اصفهان پیش آمد تکرار نشود.

عابدی با بیان اینکه دولت باید به مشکلات این مردم ایثارگر توجه کند، اظهار کرد: ما همچنان منتظر حفظ حقوق مردم اصفهان از طرف دولت هستیم تا رفتار در خور شان مردم اصفهان ظرف دو هفته آینده را ببینیم و به مردم گزارش دهیم و البته برخورد خلاف آن را نیز به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 346288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.