۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱
وجود بیش از ۸ هزار امامزاده کشور

شهرضا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از وجود بیش از هشت هزار امامزاده در سراسر کشور خبر داد و گفت: تلاش شده تا براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، این مراکز به عنوان پایگاه‌های فرهنگی انقلاب تجهیز و مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مسعود رحمتی شامگاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح توسعه آستان امامزاده شاهرضا(ع)، اظهار کرد: جایگاه این طرح باید در طرح تفصیلی شهری مشخص شود.

وی از ضرورت تصویب طرح جامع آستان امامزاده شاهرضا در کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری استان خبر داد و افزود: تا قبل از تصویب این طرح، هرگونه ساخت و ساز در این محل ممنوع است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: هشت شرکت عامل و شش نفر از مهندسان شهرستان در ۱۵ جلسه موانع و مشکلات اجرایی طرح جامع امامزاده را بررسی کرده‌اند.

رحمتی از وجود بیش از هشت هزار امامزاده در سراسر کشور خبر داد و گفت: تلاش شده تا براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، این مراکز به عنوان پایگاه‌های فرهنگی انقلاب تجهیز و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آستان امامزاده شاهرضا(ع) از نظر ارایه خدمات به زائران در جایگاه مناسبی قرار دارد، تصریح کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر در سه شب قدر، در برنامه‌های این امامزاده  شرکت کردند.

کد خبر 346194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.