وحدت و اتحاد مسلمانان نقطه ضعف دشمنان است

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: امروز دشمن از اجتماع و اتحاد مسلمانان بسیار هراس دارد و نقطه ضعف دشمن اتحاد جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع مسئولان و مردم بخش باغبهادران اظهار کرد: باید خدارا شاکر باشیم به دلیل آنکه بار دیگر به ما اجازه داد یک ماه عبادت وروزه داری را تجربه کنیم بر همین اساس باید به عواملی که باعث می شود عمل ماه مبارک حبط و نابود شود توجه کرده تا از این یک ماه عبادت حفاظت کنیم و در طول سال از این گنج الهی بهره ببریم.

وی افزود: متاسفانه موانعی باعث می شود اعمال نیکوی انسان ها تحت تاثیر قرار گیرد و مورد قبول خداوند متعال قرار نگیرد از این عوامل می توان حبط اعمال مبتلی شدن به گناهان اجتماعی مخصوصا گناهان اخلاقی است اشاره کرد و از مهمترین آنکنترل چشم و مراعات مسایل اخلاقی در باب حیا و عفت عمومی است و هشدار به خانواده های متاهل که اگر مواظب ایمان خود نباشیم در معرض گناهان اخر الزمان قرار می گیریم.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: دومین عامل حبط عمل بی توجهی جامعه ایمانی نسبت به نماز و ترک نماز است که این مسئله باعث بی برکتی شده و اعمال انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: سومین عامل حبط عمل ظلم به زیر دستان است خدای متعال نسبت به حق الناس خیلی حساس بوده و کسانی که کسی را تحت تکلف دارند حتی مسئولی باید بداند بی احترامی و ضایع کردن حق ارباب رجوع  یا زیر دستان باعث رد اعمال و باطل شدن عمل انسان می شود.

فرهنگ اضافه کرد: چهارمین عامل حبط عمل منت گذاشتن بر خدا و مردم بوده و نمی شود انسان کاری را برای خدا انجام دهد وبر کسی منت بگذارد امروزه خدمت بی منت به مردم از عبادات است پنجمین عامل حبط عمل نیز انکار ولایت و امامت است برهمین اساس باید مواظب باشیم فراموشی امام زمان و جانشین ایشان باعث بی برکتی محبط عمل می شود.

وی عنوان کرد: همه ما باید از ظرفیت عظیم عید فطر که مهم ترین ان اجتماع بی نظیر مردم در نماز عید است بهترین استفاده را ببریم چراکه این ظرفیت در اتحاد وهمدلی جامعه اسلامی در کشور واتحاد مسلمانان در خارج از  کشورو جهان اسلام علیه جبهه مجهز کفر است.

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: امروز دشمن از اجتماع و اتحاد مسلمانان بسیار هراس دارد و نقطه ضعف دشمن اتحاد جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: دشمن متاسفانه از ضعف میدریتی در کشور استفاده و از این گرانی افسار گسیخته که امروزه بلای جان مردم شده سوء استفاده می کند بر همین اساس مسئولان نباید اجازه بدهند این وضعیت ادامه یابد.

کد خبر 346025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.