عضویت ورزشکار شهرضا در اردوی تیم ملی پاور لیفتینگ‌

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از عضویت «احمدرضا بابااحمدی»، پاورلیفتینگ‌ کار شهرضایی در اردوی تیم ملی خبر داد.

علی نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ دانشجویان کشور، اظهار کرد: پس از بررسی رکوردهای کسب شده در دسته‌های مختلف از سوی کمیته فنی، ۹ دانشجوی ورزشکار این رشته به اردوی نهایی دعوت شدند که نام «احمدرضا بابااحمدی» از شهرضا در دسته ۶۶ کیلوگرم این لیست بود.

وی خاطرنشان کرد: سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان ۱۹ الی ۲۳ تیرماه امسال در کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین از کسب مدال طلای مسابقات استان از سوی مچ انداز شهرضایی خبر داد و افزود: «رضا صادقی» در وزن ۸۰ کیلوگرم رقابت‌های مچ اندازی جام مولای عرشیان، عنوان ارزشمند قهرمانی را به خود اختصاص داد.

انصاری ادامه داد: «زهرا حسینی» دیگر ورزشکار شهرضایی نیز توانست در مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان اصفهان، جام بانوی قدسیان، مدال برنز وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کند.

وی گفت: از سوی هیئت تکواندوی استان اصفهان، «آرمان عقدکی» به عنوان مربی تیم خردسالان استان و «سارا رضایی» به عنوان مربی تیم نونهالان استان، جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شد، این در حالی است که «زهرا صفدریان» و «پردیس خرم» نیز برای عضویت در تیم منتخب خردسالان استان اصفهان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور، دعوت شدند.

کد خبر 345996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.