اعلام جزئیات برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد

دستورالعمل وجزئیات برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به رؤسای واحدهای مرکز استان و رؤسای واحدهای جامع مستقل، ابلاغ شد.

به گزارش سرویس علمی ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دبیرخانه هیئت امنای استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی موظفند ضمن تشکیل ستادی به عنوان «ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان» با ترکیب دبیر هیأت امنای استان به عنوان رئیس ستاد استانی جشنواره، یک تا سه تن از معاونان پژوهش و فناوری واحدهای استان و یک تا سه تن از اعضای هیئت علمی صاحب‌نظر و برجسته در هر یک از گروه‌های آموزشی، نسبت به اطلاع‌رسانی، شناسایی و معرفی برترین تولیدات علمی و معرفی برگزیده در هر بخش همراه با سوابق و مستندات به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس بندهای این بخشنامه، مهلت معرفی برگزیدگان هر استان و واحدهای جامع مستقل به همراه فرم‌های داوری، مستندات، فهرست کامل به همراه امتیازهای برگزیدگان و صورت‌جلسه ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان حداکثر تا تاریخ اول مهر ۹۷ است.

در این بخشنامه تأکید شده بازه زمانی بررسی مدارک و مستندات داوطلبان شرکت در جشنواره از فروردین ۱۳۹۴ تا آخر سال ۱۳۹۶ هجری شمسی برابر مارچ ۲۰۱۵ تا آخر سال ۲۰۱۷ میلادی است. برگزیدگان سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ جشنواره نمی‌توانند به عنوان برگزیده در همان بخش انتخاب و معرفی شوند.

کد خبر 345896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.