رقابت برترین بولرهای اصفهان در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

بولرهای حرفه ای اصفهان در مسابقات بولینگ جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در مجموعه بولینگ صفه به رقابت پرداختند و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اختتامیه این مسابقات عصر سه شنبه، بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور حبیب الله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مهرداد سلطانی رییس اداره ورزش شهروندی و همگانی این سازمان، سید مسعود داوودی رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان و بولرهای حرفه ای اصفهان انجام شد.

مسابقات بولینگ حرفه ای با حضور ۷ بولر بانو و ۱۷ بولر آقا در مجموعه بولینگ صفه برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند.

حبیب الله ناظریان در مورد برگزاری این مسابقات اظهار کرد: خوشحال هستیم که یک ورزش مفرح که می تواند خانواده ها را به خودش جذب کند را در برنامه های ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان با همکاری هیئت بولینگ داشتیم.

وی ادامه داد: در مسابقات بولینگ یک شب را به مسابقات خانواده ها و یک شب را به مسابقات حرفه ای ها با حضور آقایان و بانوان اختصاص دادیم که در مجموع ۵۶ نفر در مسابقات بولینگ شرکت کردند.

ناظریان بیان داشت: تا کنون نزدیک به ۴۰۰۰ ورزشکار در مسابقات جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رشته های ورزشی مختلف شرکت کردند که در روزهای آینده چند رشته ورزشی دیگر را نیز برگزار می کنیم. دوست داریم رشته بولینگ بیشتر به خانواده ها معرفی شود چراکه جاذبه های بسیار زیادی دارد و اعضای یک خانواده در کنار یکدیگر می توانند به این رشته ورزشی بپردازند.

وی افزود: با توجه به تعاملی که بین معاونت ورزشی تفریحی شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان اصفهان به وجود آمده، تصمیم داریم رشته های ورزشی را بیشتر در بین خانواده ها و شهروندان گسترش دهیم. اگر در خانواده ای شادابی وجود داشته باشد، آن خانواده از نظر روحی و جسمی مشکلات کمتری خواهد داشت و بعضی از رشته ها که خانوادگی است، می تواند این نشاط و شادابی را در بین آنها ایجاد کند.

در پایان این مسابقات نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند:

آقایان:

جمال میرزایی مقام اول، مقام دومسید علیرضا طباطبایی و شاهین قهاری مقام سوم

بانوان:

نگین کارشناسی مقام اول، سارا عطایی مقام دوم و آذر همتی مقام سوم

کد خبر 345856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.