سمینار اقتصاد با محوریت تئاتر در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

سمینار اقتصاد و هنر با محوریت تئاتر و با حضور "مهدی محسنی‌نیا" جامعه‌شناس و فعال اقتصاد هنر در فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

مهدی محسنی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این سمینار با محوریت تئاتر به دعوت خانم مریم معلایی مدیر فرهنگسرای هنر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: سرفصل‌هایی که در این سمینار به آن پرداخته خواهد شد با تعبیر واژه‌های اقتصاد و هنر آغاز می‌شود و در پی آن با گذری کوتاه بر تاریخ هنر، به دوران تعریف اقتصاد در هنر پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: پس از این به بررسی این علم بین‌رشته‌ای(اقتصادهنر) پرداخته می‌شود و با ارائه مثال‌هایی از هنرهای هفتگانه، تئاتر و فضای کنونی اقتصاد آن در اصفهان مطرح می‌شود.

این جامعه‌شناس و فعال اقتصاد هنر با ابراز امیدواری از تداوم این جلسات، گفت: امیدواریم این جلسات بیشتر به سمت انتقال تجربه میان هنرمندان پیش برود تا اینکه بخواهد فقط سخنرانی یک نفر و ارائه تئوری را در پی داشته باشد و به عقیده من به‌جای تبادل اطلاعات باید بیشتر به موضوع انتقال تجربه تاکید کرد.

علاقمندان برای شرکت در این سمینار می‌توانند سه‌شنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۱۸ به فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر، واقع در خانه کارگر، جنب مسجد امام حسن مجتبی(ع) مراجعه کنند.

کد خبر 345829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.