معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

مسابقات شطرنج جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات شطرنج جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به مدت ۳ شب و با حضور ۴۴ ورزشکار در خانه شطرنج اصفهان برگزار شد که از این تعداد، ۳۱ نفر آقا و ۱۳ نفر خانم در رده سنی آزاد به رقابت پرداختند.

حسین گلشنی رییس هیئت شطرنج استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: به جهت اینکه بتوانیم در این مساقات استعدادیابی نیز داشته باشیم بیشتر از رده سنی نونهالان استفاده کردیم که اکثر این افراد از کلاسهای آموزشی ما به این مسابقات ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و افراد توانمندی شرکت کردند مثلا خانم هستی خسروی کهدر رده سنی زیر ۱۰ سال شرکت کرده سال گذشته در مسابقات جهانی مقام سوم را کسب کرد و در این مسابقات هم توانست مقام اول را بدست بیاورد.

رییس هیئت شطرنج استان اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوار هستم در سال های آینده مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با استقبال بیشتر نونهالان همراه باشد و ما بتوانیم از تمام نقاط شهر استعدادهای شطرنج را پیدا کنیم و تحت پوشش قرار بدهیم تا برای مسیرهای قهرمانی آماده بشوند.

وی افزود: از معاونت تفریحی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای برگزاری این مسابقات و همچنین همکاران خوبم در هیئت شطرنج تشکر می کنم.

گلشنی تصریح کرد: سال گذشته این مسابقات را در قالب محلات و امسال با عنوان جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار کردیم که اعلام می کنم در سالهای آینده نیز آماده همکاری با معاونت تفریحی ورزشی شهرداری هستیم که ان شاالله بتوانیم با شکل بهتری مسابقات را برگزار کنیم.

نتایج این مسابقات بدین شرح است:

در بخش آقایان: منصور باصری، هادی آقاجانی و رضا کوهی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و امیرحسین سلیمی به عنوان برترین مربی، کامیار خسروی و آرین اعتمادی به عنوان فنی ترین بازیکنان و امیر صدرا صادقی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

در بخش بانوان: هستی خسروی، مائده یوسفیان و ریحانه نجفی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و الهام کریمی به عنوان برترین مربی، پرنیا فتوحی و دینار مضانی به عنوان فنی ترین بازیکنان و هستی سلیمی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

کد خبر 345798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.