اعتقاد ندارم چون پول نیست کاری انجام نشود

رییس هیئت رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان گفت:حدود ۷۵ درصد برنامه های مورد نظر هیئت در سال ۹۶ محقق شد، البته مسائل که مالی گریبان‌گیر همه هیئت ها است و شامل ما هم می شود.

مسعود داوودی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه ریزیهای سال ۹۷ این هیئت، گفت: در اردیبهشت ماه امسال توانستیم بیستمین آکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد کشور را در استان اصفهان افتتاح کنیم که مخصوص رشته های بیلیاردی است، میزهای استاندارد جهانی در آن نصب شده و سعی می کنیم اقداماتمان را به منظور آشنایی بیشتر مردم با بیلیارد بیشتر کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده طرح استعدادیابی رشته بیلیارد و پتانگ را از روز گذشته و به مدت ۱۰ روز در مجموعه سیتی سنتر آغاز کردیم که در دوبخش بانوان و آقایان و از سن ۷ سال به بالا انجام می شود.

داوودی از انتخاب یک اصفهانی در تیم ملی بولینگ خبرداد و اظهار کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بولینگ برای اعزام به مسابقات جهانی هنگ کنگ محمد کرامتی( کاپیتان تیم بولینگ استان اصفهان) توانست سهمیه ورود به بازی های جهانی را کسب کند و در بین ۴۰ نفر شرکت کننده جزو دو نفر اعزامی باشد.

رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر ارمغان حسنی را در اردوی تیم ملی بانوان داریم و آقای اژدریان هم در تیم ملی زیر ۲۱ سال حضور دارد که نفر ذخیره تیم برای شرکت در مسابقات چین خواهد بود، هر تیم شامل ۳ نفر است و اگر خدای نکرده مشکلی برای نفرات تیم رخ داد ایشان در اولویت اعزام قرار دارد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: این تفاهم نامه در بخش توسعه همگانی رشته های مورد پوشش هیئت، گسترش رشته پتانگ در سطح روستاها و عشایر و همچنین بُعد قهرمانی به امضا رسید.

داوودی در خصوص اجرای برنامه های سال ۹۶ این هیئت خاطر نشان کرد: حدود ۷۵ درصد برنامه های مورد نظر هیئت در سال ۹۶ محقق شد، البته مسائل که مالی گریبان‌گیر همه هیئت ها است و شامل ما هم می شود ولی اعتقاد ندارم چون پول نیست کاری انجام نشود. با همت خانواده بولینگ، بیلیارد و بولوس حداکثر تلاشمان را با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام دادیم، نا بهترین نتیجه را بگیریم و سرانجام این اقدامات کسب مقام سوم تیمی در مسابقات بولینگ قهرمانی کشور توسط تیم استان بود

رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس استان اصفهان تصریح کرد: در مردادماه میزبان جشواره ورزش های بیلیاردی آقایان و بانوان هستیم که با حضور ۴۵۰ نفر از ورزشکاران حرفه ای این رشته در رده سنی زیر ۲۱ سال، جوانان و پیشکسوتان برای آقایان و رده سنی آزاد برای بانوان در بخش اِیت بال، پاکت بیلیارد و اسنوکر برگزار می شود.

وی با اشاره به وضعیت هیئت در سال ۹۶ اظهار کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته سعی کردیم  مشکلات داخلی را حل کنیم و بچه ها را دور هم جمع کنیم که خوشبختانه همدلی را ایجاد کردیم. در ۶ ماه اول سال گذشته روندمان آنچه که می خواستیم نبود اما با همدلی توانستیم کنارهم بمانیم که تاثیر آن هم برنامه ریزی و نوشتن تقویم مناسب برای پیشرفت هیئت سال ۹۷ بود. تقویم آموزش مدونی تنظیم شده که هر سه رشته بولینگ، بیلیارد و بولوس را در بر می گیرد.

داوودی با تشکر از زحمات اعضای هیئت بولینگ، بیلیارد و بولوس ادامه داد: به همت معاونت تفریحی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از شب گذشته مسابقات بولینگ خانواده جام مولای عرشیان را آغاز کردیم و امشب هم شاهد رقابت ورزشکاران حرفه ای این رشته خواهیم بود.

کد خبر 345730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.