سرقت با ترفند ساندیس مسموم/دو کشته در واژگونی سمند در داران

سارقی که با ترفند خوراندن ساندیس مسموم قصد بی‌هوش کردن فردی و سرقت از او را داشت در عملیات مأموران انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر شد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی خمینی شهر گفت: در پی اعلام سرقت داخل خودرو، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات تخصصی و راه اندازی گشت های انتظامی موفق شدند سارق را حین سرقت از یک خودرو دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم که از سارقان حرفه ای می باشد طی بازجویی های پلیس به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال قطعات و اموال داخل خودرو اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل، و مالباختگان شناسایی شدند.

کشف حدود نیم تن مواد افیونی در نائین

سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه ۲ سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای سنگین از شرق کشور به استان اصفهان می‌باشند، یک گروه مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران انتظامی شهرستان نائین وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان دریکی از ورودی‌های شرقی استان اصفهان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد : در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۶۹ کیلو و ۳۲۰ گرم مواد افیونی شامل ۳۱۶ کیلو تریاک و ۱۵۳ کیلو و ۳۲۰ گرم حشیش که زیر صندلی‌های خودرو و صندوق‌عقب جا ساز شده بود کشف شد.

سرهنگ سید تقی حسینی اضافه کرد: در این عملیات سواری ۴۰۵ توقیف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. 

دستگیری سارق باطری خودرو در شاهین‌شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر از چندین مورد سرقت باطری خودرو در این شهرستان مطلع و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قراردادند.

 وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات خاص یک سارق شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در منزل اش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیرشده در بازجوئی‌های تخصصی پلیس به سرقت ۱۸ باطری از خودروی شهروندان شاهین‌شهری اعتراف کرد.

سرهنگ  مختاری خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرقت با ترفند ساندیس مسموم

سرهنگ حسن یار دوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : شهروندی ضمن مراجعه به گشت پلیس اصفهان حین برقراری نظم و امنیت از وجود یک سارق خبر داد.

وی از سرعت عمل و دستگیری فرد سارق توسط گشت انتظامی خبر داد و گفت:این سارق ۲۸ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد .

این مقام مسئول ادامه داد: سارق با پیشنهاد ساندیس مسموم قصد بی‌هوش نمودن شاکی را داشت که این فرد متوجه می‌شود و بلافاصله به پلیس مراجعه می‌کند .

توقیف محموله میلیاردی لوازم الکتریکی قاچاق در شهرضا

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به  یک  دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد:این خودرو حامل تعداد ۸۶۴ کارتن لوازم الکتریکی خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

 سرهنگ بابا کلانی افزود: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال اعلام‌شده است .

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در فلاورجان

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر سرقت یک عدد کف کش آب از باغ او در شهرستان "فلاورجان" بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیرشده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان فلاورجان با همدستی یک نفر و فروش اموال به مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ نیکبخت  با اشاره به دستگیری همدست سارق و مالخر اموال مسروقه اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر اموال تعداد زیادی از اموال سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالکان تحویل داده می‌شود.

واژگونی سمند در محور داران ۲ کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور "داران-الیگودرز"، بلافاصله مأموران پلیس‌راه " دامنه " به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: متأسفانه براثر وقوع این حادثه رانندگی راننده و سرنشین خودرو  به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ پور قیصری افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این حادثه رانندگی را ، عدم توجه به جلو توسط راننده خودرو اعلام کرده‌اند.

کد خبر 345679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.