تاریخ درباره برجام قضاوت می‌کند/ مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنید

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برجام درباره اینکه برجام خوب یا بد بوده قضاوت می‌کند، اما در شرایط فعلی کشور نیازمند اتحاد مردم و مسئولان است، بنابراین نباید مردم را به آینده انقلاب ناامید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در مسجد مسجد صدیقه‌طاهره(س) شهرضا،با اشاره به فرارسیدن 14 خردادماه، اظهار کرد: این روز یادآور رحلت بزرگ‌مرد تاریخ، حضرت امام خمینی(ره) است که به عنوان بت شکن تاریخ از او یاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز واقعه تاریخی 15 خرداد، افزود: در این روز یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ معاصر کشور که زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود، به وقوع پیوست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز قدس را نماد مبارزه با استکبار، تروریست و استعمار دانست و تصریح کرد: این روز به عنوان یکی از مهمترین یادگارهای امام راحل(ره)، در میان ما به جا مانده و باید هرسال، باشکوهتر از سالیان گذشته برگزار شود.

محمودی با اشاره به اقدام رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارتخانه این کشور به قدس، تأکید کرد: رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا همواره ایران را به حمایت از تروریست متهم می‌کند، این در حالی است که دست آمریکا و رژیم جعلی اسراییل به خون هزاران نفر از مردم بیگناه فلسطین آلوده است.

وی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: اکنون پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، معنای واقعی سخنان امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب درباره اهمیت روز قدس را درک می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا دشمن مسلمانان جهان است، گفت: آمریکا به دنبال حمله نظامی به ایران نیست، زیرا به خوبی می‌داند اتحاد و همبستگی ملت مسلمان ایران اجازه هیچگونه عملی را به او نمی‌دهد.

محمودی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، تأکید کرد: آمریکا قصد دارد با ایجاد مشکلاتی در حوزه اقتصادی، انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کند، در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم با حفظ اتحاد و همبستگی و پیروی از رهبری، برای حفظ کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، تصریح کرد: برجام یک قرارداد بین‌المللی بین ایران و شش کشور جهان بود که آمریکا با خروج از آن، بدعهدی خود را ثابت کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تاریخ درباره اینکه برجام خوب یا بد بوده قضاوت می‌کند و مسئله کشور نیز اکنون قضاوت در این‌خصوص نیست، در حال حاضر باید طبق فرموده رهبر انقلاب برای حفظ کشور و شکست توطئه استکبار جهانی متحد باشیم.

محمودی با بیان اینکه ملت ایران در طول چهار دهه گذشته همواره با تحریم‌ها و کارشکنی‌های امریکا مواجه بوده است، تصریح کرد: بسیاری از اهدافی که امام راحل(ره) داشتند محقق شده است که یکی از مهمترین آن‌ها اقتدار کشور ایران با پشتیبانی ملت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظامی مردمسالار و متکی به اراده و قدرت مردم است، تأکید کرد: مردم ایران همواره در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب حاضر بوده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را در عمل نشان دهیم، نباید اجازه دهیم این سخنان تنها در حد شعار باقی بماند بلکه جهانیان باید نمود عملی این باور ملی را ببینند.

محمودی ادامه داد: وقتی تولید کننده ایرانی بهترین کالاها را تولید کند، مردم ایران از کالای ایرانی حمایت کنند، اتحاد و همبستگی ملی حفظ شود و به جای تلقین یأس و ناامیدی به مردم، آنان را به آیند هانقلاب امیدوار کنیم، این شعارها در عمل اجرا شده است.

وی مهمترین سرمایه نظام اسلامی را اعتماد مردم دانست و تأکید کرد: دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بی اعتماد و نسبت به آینده ناامید کند، برخی هم در داخل کشور دانسته یا نادانسته برای تأمین منافع خود با دشمن همراهی می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مهمترین وظیفه مسئولان را مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به مردم دانست و افزود: هرکس به وظیفه خود عمل نکند در برابر انقلاب، مردم و خون شهیدان مسئول است.

محمودی تأکید کرد: کسانی که قصد خدمت به مردم دارند کار خود را شروع کنند، اما کسانی که قصد دارند تا منافع شخصی و حزبی خود را دنبال کنند باید بدانند که به نظام اسلامی که حاصل سال‌ها تلاش و مقاومت مردم و خون شهیدان است، ستم می‌کنند.

وی با بیان اینکه، به عنوان نماینده مردم تلاش کردم خدمت کنم و پاسخگوی مردم باشم، تصریح کرد: وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری است، به همین دلیل تلاش کردم تا در تصویب همه طرح‌ها و لوایح مهم کشور سهیم و تأثیرگذار باشم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برابر تهیدها و تطمیع‌ها ایستادگی می‌کنم، تأکید کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان شهرضا با همه توان به دنبال حل مشکلات مردم و خدمت به آنان هستند.

محمودی مهمترین مشکل شهرستان شهرضا را کم‌آبی دانست و افزود: پس از رایزنی‌های فراوان موفق به اخذ سهمیه آب برای منطقه شدیم که در صورت تخصیص اعتبارات کلنگ آن به زمین می‌خورد.

کد خبر 345492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.