قدس، نماد نمایش مقاومت در برابر استکبار جهانی است

دهاقان_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: قدس مقاومت در برابر استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سرهنگ هوشنگ نوابی در آیین سخنرانی راهپیمایی قدس دهاقان، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس در واقع نمایش قدرت مقاومت در برابر دشمنان خدا است و لازمه این حضور عبودیت است.

وی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرده‌اند، گفت: ما در چنین روزی باید نتیجه یک ماه روزه داری را به نمایش بگذاریم، در حقیقت مردم بالاترین عمل و با فضیلت ترین عبادات را برای نمایش قدرت و مقاومت در برابر دشمنان انجام داده‌اند.

سخنران راهپیمایی روز قدس دهاقان، با تاکید بر اینکه راهپیمایی تنها یک شعار سیاسی نیست، تصریح کرد: راهپیمایی در حقیقت یک عملیات قطعی در برابر دشمنان است، چراکه برائت از مشکران در قرآن نیز آمده است.

نوابی با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: امروز روز مبارزه با اعتلاف غربی، عربی و عبری باهدف جدایی فلسطین از جهان است، امروز روز مبارزه با بحران آفرینی آمریکا، نادیده گرفتن برجام و سپردن بیت المقدس به دولت قاصب برای نابودی فلسطین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان، قدس را ریشه اسلام عنوان کرد وافزود: آمریکا یک غده سرطانیست که ثروت منطقه را می‌دزدد و اگر کسی مخالفت کند با موشک و خمپاره پاسخ می‌دهند.

نوابی، فلسطین را خاکریز و جبهه اسلام دانست و گفت: روز قدس، روز راهپیمایی مردم رورزه‌داری است که باحضورشان دشمنان را ضعیف می‌کنند و هیچ حراسی از آنها ندارند.

وی خاطر نشان کرد: هرچه دشمن برای نابودی اسلام برنامه دارد، توطعه هایشان خنثی می‌شود و برای پیروزی شان در راه نابودی جهان اسلام خیال باطل می‌کند.

کد خبر 345481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.