روز قدس، روز شعار علیه کفر و استکبار

دهاقان_ راهپیمایی بزرگ و پرشور روز قدس در شهرستان دهاقان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان،   مردم روزه‌دار دهاقان با اینکه برای نخستین سال باید مسافت بیشتری را تا محل برگزار ی نماز پرصلابت جمعه طی می‌کردند، اما آنقدر از استکبار و کفر بیزار بودند که این راه مانع از ایستادنشان نشد و همواره بر علیه کفر و استکبار جهانی شعار می‌دادند.

علی اصغر قاسمیان فرماندار شهرستان دهاقان در حاشیه راهیپیمایی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز کشور از لحاظ ملی و مذهبی دچار حساسیت هایی شده که حضور مردم در چنین راهپیمایی هایی تمامی نفشه های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، البته باید گفت راهپیمایی امسال نیز همانند سالهای قبل با شور مردم همراه شد.

وی افزود: آرمان‌های جمهوری اسلامی، برگرفته از آرمان‌های انبیا بوده است و عدالت امروز کشور را مرهون حضرت امام (ره) وهمبستگی‌های امت اسلامی هستیم.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان اینکه قدس نماد وحدت جهان در برابر استکبار است، گفت: حضور تک تک مردم در این راهپیمایی یک پیام دارد و آن هم اعلام وحدت با امت اسلامی و انزجار از کفر و استکبار و پیروی از ولایت فقیه است.

قاسمیان حضور در راهپیمایی قدس را یک وظیفه دینی، ملی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: مردم همچون گذشته به این وظیفه عمل کردند و اعلام کردند که همچنان پایبند آرمان‌های این نظام مقدس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان نیز در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: روز قدس امسال از ویژگی‌های خاصی برخوردار است،   ما احساس می‌کنیم در دقایق حساس مبارزه با صهیونیسم هستیم و اگر یک لحظه غفلت و بی توجهی باشد پشیمانی دامن گیر ما خواهد شد.

امام جمعه دهاقان با اشاره به به حضور مردم در این راهپیمایی خاطر نشان کرد: مردم ما همیشه بیدار هستند و در تمامی اوقات از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده‌اند.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهر گلشن و۱۲روستای دهاقان نیز برگزار شد.

کد خبر 345477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.