مسلمانان یک بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مسلمانان یک بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، هم‌گام و هم‌زبان با یکدیگر، ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حمید عصارزادگان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با قدردانی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، اتحاد و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند و در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمان های امام عظیم الشان انقلاب بیعتی دوباره کردند.

وی افزود: همه‌ مسلمانان یک بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، هم‌گام و هم‌زبان با یکدیگر، ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند.

عصارزادگان با بیان اینکه حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می‌دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می‌کند، ادامه داد: جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می‌برد.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

وی افزود: نام‌گذاری آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس»، قبله اول مسلمانان، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

فرماندار شهرستان مبارکه از همه اقشار مختلف مردم شهرستان  که بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دادند، قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 345465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.