مردم اصفهان جسم شهر را با روح آن می خواهند

مردم اصفهان که شامگاه گذشته در مراسم پنجمین سالگرد رحلت آیت الله طاهری شرکت کرده بودند در حمایت از رای خودشان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ به خدمتگذاران مردم در کشور و به ویژه شورای شهر و مدیریت شهری طوماری را امضا کردند.

به گزارش ایمنا، متن این طومار که هر گونه هتک حرمت به منتخبان مردم را محکوم کرده و از علما و مداحان راستین اهل بیت خواسته که از رای مردم حمایت کنند به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم 

یک سال از حماسه ۲۹ اردیبهشت گذشت، حماسه ای که نمایش شور و شعور  بود و پیوندی تاریخی میان آزادی و امنیت ایران برقرار کرد.

حماسه ای که در آن مردم تکلیف مدیریت کشور و مدیریت شهری را  با هم روشن کردند و رویکردی جدید را برای توسعه شهری برگزیدند.

در ادامه این طومار آمده است: در اصفهان شهر گنبدهای فیروزه ای نیز مردم می خواستند توسعه انسانی شهر در کنار توسعه کالبدی آن جدی گرفته شود و در کنار جسم شهر  به روح شهر و شادابی و روح افزایی آن نیز پرداخته شود.

شادی و نشاط اجتماعی و احیای هویت تاریخی اصفهان بزرگ خواسته منطقی مردمی بود که پس از خشکی زاینده رود آن را  هم از  کف رفته می دیدند.

در ادامه این طومار آمده است: اما متاسفانه طبق معمول عده ای اندک که در انتخابات با "نه" بزرگ مردم مواجه شده بودند، هیچ گونه شادی و نشاط اجتماعی را بر نمی تابند و با هر قدمی در راه نشاط افزایی و توسعه انسانی مخالفت می کنند و ابایی از سوءاستفاده جناحی از تریبونهای مقدس هم ندارند. 

در پایان این طومار آمده است: اینجانبان امضا کنندگان این طومار ضمن حمایت قاطع از رای خود به منتخبان ارجمند شورای اسلامی پنجم و برنامه های امیدآفرین و  پیشرو آنان، هر گونه مانع تراشی و اهانت معدودی از افراد هتاک و افراطی را به منتخبان شورای شهر قاطعانه محکوم کرده و امیدواریم قاطبه علمای اعلام و مداحان راستین و مخلص اهل بیت (علیهم السلام) راه روشن امام جمعه فقید و آزاده شهر شهیدان  فقیه مجاهد حضرت آیت الله طاهری (قدس سره) را در حمایت از رای مردم و منتخبان واقعی آنان ادامه دهند.

کد خبر 345355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.