حمایت بیش از هزار حامی شهرضایی از ایتام

شهرضا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: بیش از هزار حامی در این شهرستان از ۲۲۰ فرزند یتیم، حمایت می‌کنند.

عبدالرزاق میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به اجرای سه طرح اکرام ایتام، اطعام و افطاری و محسنین در این شهرستان، اظهار کرد: در طرح اکرام ایتام، حامی با پرداخت مبلغی دلخواه به صورت دوره‌ای و یا با ارایه خدمات یا کمک‌های غیرنقدی بخشی از هزینه‌های زندگی ایتام نیازمند را تامین می‌کند، در طرح محسنین حامی بخشی از هزینه های زندگی کودکان غیریتیم و درطرح اطعام و افطاری، فرد نیکوکار نیازهای نقدی یا غذایی نیازمندان را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه چهار هزار مددجوی این شهرستان از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می‌کنند، تصریح کرد: این افراد در قالب ۲۳۰۰ خانوار از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا با اشاره به وجود هزار و ۲۶۰ حامی ایتام در شهرضا، اظهار کرد: این تعداد از ۲۲۰ فرزند یتیم حمایت می‌کنند.

میرزایی با بیان اینکه مدیریت ۷۰ درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در شهرضا برعهده زنان است، تأکید کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانوارهای تحت پوشش، منجر به خودکفایی ۱۹۰ خانوار شده است.

وی ادامه داد: این نهاد حمایتی، برنامه‌های مختلفی را برای آموزش خانواده‌ها، تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک به بیماران صعب العلاج و از کار افتاده ارایه می‌کند.

کد خبر 345348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.